Η υπερπαραγωγή συγκεκριμένων προϊόντων μπορεί να απορροφηθεί από τις ξενοδοχειακές μονάδες της χώρας, όπως επισημαίνει ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, προτρέποντας τα μέλη του και ειδικά τους ξενοδόχους, να τα διαθέτουν στο κοινό που εξυπηρετούν.
Με επιστολή που απηύθυνε προς τα μέλη του, αναδεικνύει το ζήτημα της υπερπαραγωγής ελληνικού επιτραπέζιου ροδάκινου, η οποία αναμένεται ότι θα συνεχιστεί κατά τη διάρκεια Ιουλίου - Αυγούστου και εν μέσω της κορύφωσης της τουριστικής περιόδου τα προτρέπει να διαθέτουν ελληνικά επιτραπέζια ροδάκινα σε όλα τα σημεία εστίασης εντός και εκτός ξενοδοχείων.
Όπως επισημαίνει ο ΣΕΤΕ, στόχος του ελληνικού τουρισμού παραμένει η στήριξη και η ανάδειξη της ελληνικής γαστρονομίας και των ποιοτικών ελληνικών προϊόντων, τα οποία ενισχύουν την τοπική παραγωγή και δημιουργούν προστιθέμενη αξία στις παρεχόμενες υπηρεσίες του τουρισμού.
Κατά τη γνώμη μας,όλα αυτά είναι καθαρά επικοινωνιακές μπούρδες!
Διότι,άντε να πείσεις τον ξενοδόχο που δουλεύει με πακέτα του τύπου "όλα πληρωμένα"και μόλις και μετα βίας καλύπτει τα έξοδά του,ότι μαζί με τα ουίσκυ τις βότκες και τα μπακάρτι made in ρόδος,μαζί με τα κρέατα τύπου gonzilla και τους κινέζικους χυμούς πορτοκάλι θα πρέπει(!)να βάλει και ποιοτικά ελληνικά αγροτικά προιόντα στην φτηνιάρικη κουζίνα του...
Και άν δέν το γνωρίζετε,το 80% των ξενοδοχείων της χώρας,αυτή τη στιγμή έχουν υιοθετήσει την μέθοδο του "όλα πληρωμένα"...
Μενέλαος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου