.

................Η αυξημένη κατανάλωση λαχανικών είναι μιά ισχυρότατη ασπίδα κατά του κορωνοιού..................Κοτέτσι:10 τετραγωνικά,σταύλο: 20 τετραγωνικά,κήπο: 100 τετραγωνικά,15 ρίζες ελιές κι ένα πηγαδάκι.Αυτά είναι που χρειάζονται για να αποκτήσουμε τη βάση για αυτάρκεια ...........Τουτη η γής θα προκόψει μόνο όταν ο άνθρωπος αποστασιοποιηθεί απο τη χρήση του χρήματος.Φαντάσου φίλε μου να έχεις λεφτά αλλά να έχουν χαθεί απο τη γή όλα τα ζώα,όλα τα ψάρια ,όλα τα πουλιά και όλα τα δέντρα και τα φυτά.Τότε τί θα μπορείς να αγοράσεις με τα λεφτά σου??.... . ............................ ........ ........ .. ......................... ........... ......

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2019

Ένας δήμος που καινοτομεί, μερακλήδες μικρό -ζυθοποιοί και μια ομάδα που απλοποιεί τα δύσκολα



Ηλεκτρονική τιμολόγηση και οργάνωση σε cloud από το pelatologio.gr, Κρητική craft μπύρα μοναδικότητας από την Σόλο και αειφόρος παραγωγικότητα, με την αναστήλωση των ανεμόμυλων του Οροπεδίου Λασιθίου από την Δημοτική Αρχή
Κάπου στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, ένας ολόκληρος τόπος στην Ανατολική ορεινή Κρήτη, γνώρισε την παραγωγικότητα και την οικονομική άνθηση, χάρη σε έναν Λασιθιώτη που σκεφτηκε καινοτόμα. Ο Εμμανουήλ Παπαδάκης από το Ψυχρό,  εφηύρε  ξύλινους ανεμόμυλους που λειτούργησαν ως μηχανές άντλησης νερού στα πηγάδια του κάμπου με αναφορές από το 1890. Ο ίδιος εφευρέτης μετέτρεψε τον πύργο τους από τριποδο σε τετράποδο και επινόησε ένα μηχανισμό για την περιστροφή του ανεμόμυλου, ώστε να γυρίζει προς τον άνεμο. Αργότερα, ο Στέφανος Μαρκάκης από το Μαρμακέτο, πήγε τη δουλειά του προκατόχου του ένα βήμα πιο πέρα και αντικατέστησε τον σκελετό με μέταλλο κάνοντας τους ανεμόμυλους πιο αποδοτικους. Ετσι ήδη από το 1950 είχε δημιουργηθεί στην Κρήτη το πρώτο και μεγαλύτερο αιολικό πάρκο του κόσμου για την άντληση υδάτων που έκαναν τις καλλιέργειες της περιοχής, ξακουστές για την ποιότητα τους Η κοιλάδα γέμισε με χιλιάδες ανεμόμυλους, που με τα λευκά τους πάνιά προσέφεραν τότε ένα υπέροχο θέαμα με ελάχιστη παρέμβαση στο φυσικό περιβάλλον. 

12593
 
Κάπου εξήντα χρόνια μετά από την εποχή της ακμής του πάρκου, κάποιοι σκέφτονται έξυπνα, και βλέπουν ότι αυτή η ιστορική καινοτομία, μπορεί να ξαναγίνει η καρδιά της οικονομικής και κοινωνικής ζωής του Οροπεδίου. Όπως μας είπε στο Γη&Ύδωρ ο δήμαρχος Οροπεδίου Λασιθίου κ. Ιωάννης Στεφανάκης, κοιτώντας βαθύτερα τις ανάγκες και τα πλεονεκτήματα της περιοχής τους, συνέταξαν με την ομάδα του μια πρόταση για την ανασύσταση του αιολικού πάρκου και την αναστήλωση των ανεμόμυλων.  Έχουν ήδη αναστηλώσει 60 ανεμόμυλους από το περασμένο έτος, ενώ σε συνεργασία με το Εργαστήριο Αιολικής Ενέργειας και Σύνθεσης Ενεργειακών Συστημάτων του ΤΕΙ Κρητης, κινητοποιησαν την δημιουργία ανεμόμυλων νέου τύπου, που θα διατηρήσουν μεν τον χαρακτήρα τους ώς μέσο άντλησης υδάτων αλλά θα λειτουργήσουν επίσης και ως μηχανισμοί παραγωγής ενέργειας, αρκετής ώστε να καλύψει τις ανάγκες των δημόσιων υποδομών και κτιρίων και στη συνέχεια τις ενεργειακές ανάγκες των σπιτιών όλων των δημοτών.
 
15235634-806657936140703-3168601461681709629-o
 
Το πρωτότυπο των ανεμόμυλων νέου τύπου έχει ήδη κατασκευαστεί, πιστοποιηθεί  και τεθεί σε πιλοτική εφαρμογή.  Η κατασκευή είναι απλή και οικονομική ώστε ο ιδιοκτητης του μύλου να μπορεί να τη συνθέσει μόνος του, μάλιστα είναι απόλυτα συμβατη με τον μεταλλικο πύργο των παλιών ανεμόμυλων, ο οποίος, από τους σύγχρονους μηχανικούς, θεωρείται αισθητικά και αρχιτεκτονικά άρτιος. Όπως μας είπε ο κ. Στεφανάκης χαρακτηριστικά, οι παλιοί αυτοί μεταλλικοί πύργοι, προήλθαν από κομμάτια πολεμικών αυτοκινήτων και κάλυκες πυροβόλων, τα υποπροϊόντα δηλαδή των παγκοσμίων πολέμων, που χρησιμοποιήθηκαν ωστόσο για την ανάπτυξη ενός εργαλείου που προάγει την δημιουργικότητα και την ειρήνη, αποδεικνύοντας την διττή φύση του ανθρώπου, που αν θέλει, μπορεί να δημιουργήσει θαύματα.

14352468-765364456936718-3576494579871330691-o
 
Οπως προσθέτει, τελικός στόχος του έργου είναι η κοινωνική ενδυνάμωση, η ισχυροποιηση της οικονομίας και η δημιουργία θέσεων εργασίας ώστε ο τόπος να κρατήσει τους ανθρώπους του, απασχολούμενους στον πρωτογενή τομέα, την τεχνολογία, τις υπηρεσίες και την έξυπνη εξειδίκευση. Σήμερα οι πρώτοι 20 νέοι ανεμόμυλοι κατασκευάζονται, με τις πιστώσεις να έχουν εξασφαλιστεί μέσω προγράμματος του ΕΣΠΑ και το επόμενο στοίχημα να είναι το πλάνο βιωσιμότητας του αιολικού πάρκου. Για το σκοπό της συνεχούς παραγωγής ωφελειών από αυτή την πρωτοβουλία, και τη συντήρηση των ανεμόμυλων, ο Δήμος Οροπεδίου Λασιθίου έχει σκεφτεί διάφορες λύσεις όπως είναι η υιοθεσία των ανεμόμυλων από ιδιώτες ή επιχειρήσεις στα πλαίσια δράσεων κοινωνικής υπευθυνότητας. Οι “θετοί” κατοχοι του ανεμόμυλου, θα αναλαμβάνουν πρακτικά την συντήρηση του και ανταποδοτικά θα αποκομίζουν δράσεις προβολης ή και τοπικά παραγόμενα προϊόντα που προάγουν με τον καλύτερο τρόπο την εικόνα της περιοχής μας.  

1-48-696x490
 
Η παράδοση είναι πόρος ανάπτυξης για έναν τόπο, εάν την προσεγγίσεις με σεβασμό και σύγχρονη ματιά μας λέει ο κ. Στεφανάκης. Είναι μάλιστα σε αναμονή της απόφασης καταχώρησης του  έργου στο Εθνικό Ευρετήριο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του Υπουργείου Πολιτισμού. Στην σχετική τους αίτηση, εκτός από την τεχνική μελέτη συμπεριέλαβαν και την έρευνα που πραγματοποίησαν για το αιολικό πάρκο. Η έρευνα τους έφερε στο φώς άγνωστες πτυχές της ιστορίας των ανεμομυλων όπως μαρτυρίες παλαιών τεχνιτών,  καλλιτεχνικά έργα, και καταγραφές από αρχεία της UNESCO για το πώς οι ίδιοι ανεμόμυλοι αποτέλεσαν βάση τεχνογνωσίας για ανάλογες κατασκευές στις χώρες στην Αφρική και την Ινδία, που πλήττονταν από ξηρασίες. Το πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό που παρήχθει, θα τεθεί δωρεάν στην διάθεση του κοινού ως ντοκιμαντέρ, μετά την παραπάνω απόφαση που αναμένει ο δήμος μέχρι τα τέλη Απριλίου. 
 
Ο κ. Στεφανάκης στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές θα είναι ξανά υποψήφιος για τη θέση του Δημάρχου. Όπως μας είπε ολοκληρώνοντας, ονειρεύεται για τον τόπο του, ενδιαφέρον για παραγωγικά εγχειρήματα και συγκέντρωση νέων ανθρώπων, που δημιουργούν. Η πρόταση της δημοτικής Αρχής για την ανασύσταση του Αιολικου Παρκου στο Οροπέδιο Λασιθίου, κέρδισε το πρώτο βραβείο Πανελλαδικά στην κατηγορία «Καινοτομία και επιχειρηματικότητα» στα «Greek Green Awards 2019», την ειδική εκδήλωση της έκθεσης Verde Τec, στην οποία συμμετείχαν Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης, Φορείς Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων,  Περιφερειακές Ενώσεις Δήμων και Περιφέρειες.
 
Ακολουθεί συνέντευξη κ. Στεφανάκη:




 
 
Είναι ένα μικρό ζυθοποιείο στο Ηράκλειο Κρήτης, η γκάμα των προϊόντων του όμως είναι εντυπωσιακή. Premium craft μπύρες με ξεχωριστά ονόματα όπως Ψακί, Ασκιανός και Σκοτίδι που παραπέμπουν στη γεύση το άρωμα, το σώμα και το χρώμα κάθε μπύρας, Ταξιδεύουν την Κρητική ντοπιολαλιά σε όλη την Ελλάδα και αγαπιούνται τόσο από το κοινό, ώστε όπως πολύ απλά όπως μας λεει ο κ. Νικόλας Λουκάκης, γενικός διευθύνων της Solo, your Cretan Craft beer  στο Γη & Ύδωρ, δε φτάνουν. 
 
Η μπύρα Σόλο που είναι φρέσκια, απαστερίωτη και αφιλτράριστη, είναι μια μπύρα premium που δεν ανταγωνίζεται τα προϊόντα που απευθύνονται στην μαζική κατανάλωση. Η ποιότητα και η μοναδικότητα είναι αυτά που την κάνουν να ξεχωρίζει, με γεύσεις όπως Gose με θαλασσινό αλάτι και ζυθοποίηση με μούστο άγουρων σταφυλιών. Η ομάδα αποτελείται από τρεις Κρητικούς και τον Kjetil Jikiun, ένα Νορβηγό, πρώην πιλότο και δημιουργό της πρώτης Νορβηγικής craft ζυθοποιίας, που αγαπά το προϊόν και τον τόπο  μας, αποφασίζοντας παρά τις δυσκολίες να επιχειρήσει εδώ. Όλοι οι άνθρωποι της Σόλο είναι ενδιαφέροντες και πολυπράγμονες ενώ χαρακτηριστική είναι και η ένταξη της επιχείρησης στα κοινωνικά δρώμενα του Ηρακλείου, καθώς συμμετέχουν στο Project Λάκκος, μια δράση εξωραϊσμού μιας κακόφημης συνοικίας του Ηρακλείου που κρύβει ζωή και ιστορία στα χαμόσπιτα του και ενέπνευσε ντόπιους και ξένους καλλιτέχνες, ορισμένα από τα έργα των οποίων κοσμούν τα μπουκάλια της Σόλο. 

fouriaris-1-1280x1280
 
Η περιορισμένη παραγωγή, οι παραδοσιακές μέθοδοι και τα μοναδικά είδη είναι συνώνυμα της craft μπύρας. Το είδος αυτό μπύρας δεν το γνωρίζει αρκετά ο μέσος καταναλωτής, γιατί στην Ελλάδα ήρθε πολύ αργότερα από ότι στο εξωτερικό. Όπως μας λεει ο Νικόλας όλα τα μικρά ζυθοποιεία παράγουν εκπληκτικές ποιότητες. Αν το ποσοστό της κατανάλωσης αυξηθεί κι άλλο σε αυτό το είδος, τότε θα είναι δυνατή η παραγωγή ακόμα πιο μοναδικών τύπων μπύρας, αρκεί ο καταναλωτής να εκπαιδευτεί στην απόλαυση των χαρακτηριστικών τους. Οι ίδιοι αποδέχθηκαν την πρόκληση αυτή και στο ζυθοποιειο τους οργανώνουν ξεναγήσεις ζυθογνωσίας αλλά και σεμινάρια, εργαστήρια αι εκδηλώσεις γευσιγνωσίας. Η εξωστρέφεια αυτή όπως προσθέτει, είναι απαραίτητη γιατί από τη διάδραση, η επιχείρηση μαθαίνει και μεταλαμπαδευει στο κοινό την κουλτούρα της μοναδικής μπύρας.

dsc-0013nn
 
Η πρώτη τους παρουσίαση στην Αθήνα το 2016, ήταν η αρχή για πολλές και παγκόσμιες διακρίσεις στην Ιαπωνία και την Ισπανία σε διεθνείς διαγωνισμούς, αλλά και από το ίδιο το κοινό, μέσα από εξειδικευμένες σελίδες κοινωνικής δικτύωσης όπως η untappd.com. Πρόσφατα μάλιστα η Σόλο έγινε η πρώτη Ελληνική μπύρα που σερβίρεται μαζικά στις 1000 pubs της Βρετανικής αλυσίδας Wetherspoon. Η ανταπόκριση της εγχώριας αγοράς στο προϊόν είναι αυξητική, δημιουργούν δε ειδικά προιόντα για το κοινό του εξωτερικού, σε τύπο και ονομασία. Ενδιαφέρον είναι ότι ανάμεσα στα είδη τους, υπάρχουν και μπύρες με δυνατότητα παλαίωσης αλλά και αρωματισμένο με Κρητικά βότανα και εσπεριδοειδή, Craft Jin.

47323781-2224947251085298-4436679973859753984-o
 
Στην Κρήτη όπως ολοκληρώνει ο Νικόλας δεν υπάρχουν πρώτες ύλες για τη ζυθοποιία εκτος από το νερό. Προμηθεύονται βύνη από βυνοποιία στη Θράκη και ήδη έχουν έρθει σε επαφή με το ΤΕΙ Κρήτης και το ΙΤΕ ώστε να συνδραμουν στην τοπική καλλιέργεια λυκίσκου και μαγιάς. Η αναπτυσσόμενη μικροζυθοποιία της Κρήτης, και η αλλαγή στην καταναλωτική νοοτροπία, όπως πιστεύει, ευνοούν την επένδυση σε τέτοιου είδους καλλιέργειες και υποδομές που σωστά αναπτυσσόμενες μπορούν να βοηθήσουν την εξέλιξη ολοκληρου του κλάδου.
 
Ακολουθεί συνέντευξη κ. Λουκάκη:





 
 
Pelatologio.gr ονομάζεται η απόλυτη λύση γραφείου για τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες οι οποίοι εκδίδουν αθεώρητα παραστατικά υπηρεσιών και πώλησης στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό. Ταυτόχρονα προσφέρει  υπηρεσίες οργάνωσης υποχρεώσεων, προσωπικού, πελατών, προμηθευτών και διαχείρισης εσόδων / εξόδων.
 
Για την ψηφιακή αυτή cloud εφαρμογή οργάνωσης και ηλεκτρονικής τιμολόγησης, μας μίλησαν στο Γη & Ύδωρ οι Ηλίας Σαραντόγλου, Ηλεκτρονικός με μεταπτυχιακό στη κρυπτογράφηση και Βαγγέλης Γράσσος, Μαθηματικός με μεταπτυχιακό στο ηλεκτρονικό εμπόριο, βασικοί μέτοχοι της εταιρείας OCTO NETWORKS δημιούργημα της οποίας είναι το pelatologio.gr.
 
Αναφερόμενοι στα εντυπωσιακά νούμερα της εφαρμογής για το 2018 όπου μέσω αυτής εκδόθηκαν πάνω από 20.000 τιμολόγια, έγιναν αντικείμενο συναλλαγών περισσότερα από 35.000 προϊόντα και υπηρεσίες, ικανοποιήθηκαν 700 αιτήματα τεχνικής υποστήριξης  και έγιναν τουλάχιστον 20 μικρές και μεγάλες αναβαθμίσεις, οι δημιουργοί της ομολογούν πως δεν περίμεναν αυτή την απήχηση.
 
Αποδίδουν την επιτυχία, που ήρθε πολύ γρήγορα καθώς η εφαρμογή κυκλοφορεί στην αγορά από το 2017, στην ευχρηστία της. Όπως λένε, την δημιούργησαν και ξεκίνησαν να τη χρησιμοποιούν για την οργάνωση της δικής τους δουλειάς και ομάδας, καθώς λόγω της γεωγραφικής απόστασης, ένα εργαλείο συντονισμού και συγχρονισμού εργασιών, ήταν απαραίτητο.  


 
Αλλάζει την καθημερινότητα γιατί είναι ένα πραγματικό γραφείο τσέπης, που από τον υπολογιστή, το tablet ή και το smartphone, δίνει στο χρήστη τη δυνατότητα  για online τιμολόγηση, διαχείριση εισπράξεων, εσόδων, εξόδων, πρόσβαση σε ημερολόγιο υποχρεώσεων και εορτολογιο, έκδοση λογαριασμών, προσφορών, αποστολή με email και sms, δημιουργία εγγράφων και όχι μόνο.
 
Η εφαρμογή πρακτικά, καταγράφει και παρακολουθεί όλες τις οικονομικές δραστηριότητες της επιχείρησης αλλά και όσων επιθυμούν να τη χρησιμοποιήσουν για να έχουν τη σχετική εικόνα. Ο ίδιος λογαριασμός μπορεί να έχει έναν ή περισσότερους χρήστες με ξεχωριστά δικαιώματα πρόσβασης όπως στην περίπτωση π.χ. του λογιστή της επιχείρησης, που με κωδικό, χωρίς περιττά έντυπα, έχει άμεση πρόσβαση στα στοιχεία που τον αφορούν. Η καταγραφή των δεδομένων είναι τόσο λεπτομερής που όπως μας είπαν οι καλεσμένοι μας, αρχικά ..απογοητεύτηκαν με την τόσο ρεαλιστική εικόνα των οικονομικών τους.


 
Η αλήθεια όμως, και η πληροφορία, είναι το δεξί χέρι του επαγγελματία αφού είναι το εργαλείο που χρειάζεται για να αναπτύξει την επιχειρηματική του στρατηγική για κάθε πτυχή των δραστηριοτήτων και των υποχρεώσεων του. Η εφαρμογή παρέχει πρόσβαση σε καρτέλες πελατών – προμηθευτών, συγκεντρωτικά υπόλοιπα και δίνει τη δυνατότητα έκδοσης λεπτομερών αναφορών για μεμονωμένες δραστηριότητες ή συνδυασμό αυτών προκειμένου ο ενδιαφερόμενος να έχει μια καθαρή εικόνα π.χ. για την κατάσταση της κάθε αποθήκης του σε απόθεμα, τις ποσότητες που διακινήθηκαν, τον αριθμό και το ύψος των συναλλαγών που αφορούν ορισμένο χρονικό διάστημα, αναφορές πωλήσεων ανά ημέρα , ανά πελάτη, ανά προϊόν και καθημερινή αναφορά εισπράξεων – πληρωμών. Όπως μας είπαν, η μόνη εργασία του χρήστη, είναι η εισαγωγή δεδομένων. Τα δεδομένα των χρηστών μάλιστα, ευαίσθητα, καθώς αποτελούν σημαντικά και απόρρητα οικονομικά έγγραφα και στοιχεία, είναι απόλυτα ασφαλή με αυστηρά πρωτόκολλα, σύγχρονα πρότυπα ασφαλείας, και τεχνική ομάδα σε επιφυλακή.  
 
Αν και στο εξωτερικό έχουν αναπτυχθεί εφάμιλλα εγχειρήματα, ωστόσο οι δημιουργοί κρίνουν ότι το pelatologio.gr είναι απόλυτα ανταγωνιστικό στην εγχώρια αγορά ως μια Ελληνοφωνη εφαρμογή που συνδυάζει στοιχεία οργάνωσης χρόνου, παρακολούθησης οικονομικών δεδομένων και επιχειρηματικών συμβάντων, επιστροφή στοχευμένων πληροφοριών και φυσικά ηλεκτρονική τιμολόγηση οπουδήποτε και αν βρίσκεται ο πελάτης αρκει να έχει πρόσβαση στο ίντερνετ. Άλλη μια πολυ πρακτική χρήση της είναι ο συντονισμός εργασιών της ομάδας και η καταγραφή/υπολογισμός του χρόνου εργασίας του επιχειρηματία και των συνεργατών του πάνω σε ένα συγκεκριμένο έργο, ώστε να γίνει ακριβέστερη εκτίμηση. Η δυνατότητα άμεσης έκδοσης προσφορών καθώς και ανεξάρτητων δελτίων αποστολής που μπορούν αυτόματα να μετατραπούν σε τιμολόγια, είναι μια ακόμα από τις διευκολύνσεις του χρήστη.


 
Το μεγαλύτερο κόστος λειτουργίας που έχει η εφαρμογή είναι και το ίδιο το στοίχημα ποιότητας που έχει θέσει η ομάδα, δηλαδή η ανθρώπινη εργασία και η τεχνική υποστήριξη των χρηστών. Το χαρακτηριστικό αυτό στο οποίο έχουν επενδύσει και συνεχίζουν να επενδύουν προκειμένου να καλύψουν απορίες και ανάγκες,  οι καλεσμένοι μας θεωρούν ότι είναι ένα πραγματικά ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εφαρμογής  pelatologio.gr. 
 
Αυτές ακριβώς οι απορίες του κοινού μαζί με τις προτάσεις βελτιωσης ή προσθήκης χαρακτηριστικών, είναι οι πληροφορίες που αφουγκράζεται η ομάδα για  την ανάπτυξη και παραμετροποίηση του προϊόντος.  Η εφαρμογή έχει σταθερά χαρακτηριστικά όμως μπορεί  να προσαρμοστεί στις ανάγκες του κάθε επαγγελματία και να προσωποποιηθεί με την καθοδήγηση της ομάδας και την άμεση ανταπόκριση της, στις ιδιαίτερες ανάγκες που προκύπτουν. Άλλωστε η εφαρμογή όπως μας λένε σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε από επαγγελματίες για επαγγελματίες, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες τους.

50088484-1012863725590407-5534674898359681024-o
 
Η μεγαλύτερη πρόκληση στη λειτουργία του pelatologio.gr μέχρι στιγμής όπως πρόσθεσαν οι δημιουργοί του, εκτός από το διαμοιρασμό της ομάδας σε δύο φυσικά γραφεία (Ηράκλειο και Ιεράπετρα Κρήτης), είναι επίσης η έλλειψη σαφήνειας στη στοχοθεσία πολλών Ελλήνων επιχειρηματιών. Παρά το ότι οι ίδιοι προσπαθούν να ανταποκριθούν σε απορίες ουσίας των χρηστών, παρατηρούν την ανάγκη να εκπαιδευτει το κοινό των επαγγελματιών στην επιχειρηματική στρατηγική, την οικονομική διαχείριση και φυσικά την εκμετάλλευση των πληροφοριών. Για να γίνει αυτό, απαραίτητη κρίνουν τη συζήτηση των μελών του επιχειρηματικού κόσμου με ανοιχτούς ορίζοντες και αλληλο - υποστηρικτική διάθεση, αποδεικνύοντας ότι η δουλειά τους, ανέδειξε ένα σημείο της επιχειρηματικότητας που πάσχει στη χώρα μας και που ήρθε η ευκαιρία με αφορμή τέτοιες πρωτοβουλίες, να επιλυθεί.
 
Πελάτες τους είναι, από μικρά τυροκομεία και συνεργεία επισκευών μέχρι μεγάλες βιομηχανίες  οι οποίες επιλέγουν πακέτα παραμετροποιησης των υπηρεσιών στις δικές τους ανάγκες. Η εφαρμογή είναι δωρεάν για νέους ελεύθερους επαγγελματίες και μισθωτούς με μπλοκάκι που τιμολογούν έως 10 διαφορετικούς πελάτες το χρόνο. Για τους υπόλοιπους χρήστες είναι δωρεάν τον πρώτο μήνα, με το βασικό πακέτο να ανέρχεται έπειτα μόλις στα 9.90 ευρώ/μήνα. Μάλιστα οι ακροατές και αναγνώστες του Γη &Ύδωρ  είναι τυχεροί! Αρκεί να γράψετε τις λέξεις ΓΗ ΥΔΩΡ στο σχετικό πεδίο κατά την εγγραφή σας και θα έχετε 2 επιπλέον δωρεάν μήνες χρήσης, δηλαδή σύνολο 3 μήνες δωρεάν. Σπεύσατε να τη δοκιμάσετε! 
 
Στο ερώτημα μας και την παρατήρηση ταυτόχρονα ότι η χώρα μας πάσχει από έλλειψη εξειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού σε τομείς όπως οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών, ΙΤ, προγραμματισμός κ.λ.π. και πως εκείνοι επέλεξαν να δραστηριοποιηθούν εντός συνόρων, μας απαντούν πως ακόμα δεν είναι σίγουροι, όμως η αγάπη για τον τόπο τους, είναι πιο ισχυρή από το δέλεαρ του εξωτερικού και είναι αποφασισμένοι να στηρίξουν το εγχείρημα τους που αν και ξεκίνησε συμπτωματικά, κατέληξε να είναι βασική  δραστηριότητα, όπως όλες οι καλές ιδέες.
 
Ευχαριστούμε τους ανθρώπους που μοιράστηκαν μαζί μας την οπτική τους, ο καθένας από τη δική του ενασχόληση και γωνιά της Κρήτης. Μια Τοπική Αυτοδιοίκηση που εργάζεται μαζί με τη φύση και την παράδοση του τόπου, άνθρωποι που τελειοποιούν το πάθος τους φτιάχνοντας μοναδικότητες και άνθρωποι που με την τεχνολογία, κάνουν τη ζωή μας πιο εύκολη. Όλοι τους σημαντικοί, με δρόμους που διαπλέκονται και συνθέτουν το οικοσύστημα της αυτάρκειας και της καινοτομίας. 
 
Για περισσότερες ιδέες αγροτικής και όχι μόνο καινοτομίας και επιχειρηματικότητας,, πρωτοβουλίες εξέλιξης και ανθρώπους που αλλάζουν την σκέψη και τον τόπο μας, συντονιστέιτε κάθε Σάββατο στις 10 το πρωι, στον Ηχω fm 99,8 και στο Γη &Ύδωρ με την Έρρικα.
 
Έρρικα Χριστοδούλου 
Ραδιοφωνική εκπομπή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου