.

................Η αυξημένη κατανάλωση λαχανικών είναι μιά ισχυρότατη ασπίδα κατά του κορωνοιού..................Κοτέτσι:10 τετραγωνικά,σταύλο: 20 τετραγωνικά,κήπο: 100 τετραγωνικά,15 ρίζες ελιές κι ένα πηγαδάκι.Αυτά είναι που χρειάζονται για να αποκτήσουμε τη βάση για αυτάρκεια ...........Τουτη η γής θα προκόψει μόνο όταν ο άνθρωπος αποστασιοποιηθεί απο τη χρήση του χρήματος.Φαντάσου φίλε μου να έχεις λεφτά αλλά να έχουν χαθεί απο τη γή όλα τα ζώα,όλα τα ψάρια ,όλα τα πουλιά και όλα τα δέντρα και τα φυτά.Τότε τί θα μπορείς να αγοράσεις με τα λεφτά σου??.... . ............................ ........ ........ .. ......................... ........... ......

Σάββατο 11 Ιουνίου 2016

Ψείρες στο κοτέτσι και στις κότες: Τρόποι αποτελεσματικής καταπολέμησης, Χωρίς φάρμακα





Ψείρες, ένας εχθρός που μπορεί να κάνει τις κότες μας αντιπαραγωγικές έως και να τις ψωφήσει! Εμφανίζονται από το πουθενά και ταλαιπωρούν τα πουλιά πίνοντας αίμα το βράδυ! Οι ψείρες αν μια κότα κάθεται κλώσσα μπορούν να την ψοφήσουν. Τα πουλάκια όταν εκκολαυθούν μπορούν να ψωφήσουν μέσα σε λίγες ώρες. Τι μπορούμε να κάνουμε λοιπόν για μια αποτελεσματική καταπολέμηση; Για να μην εμφανιστούν ξανά;

Σε όλες μου τις αναρτήσεις όπως θα έχετε παρατηρήσει αναφέρω πράγματα και τεχνικές που ίσως δεν έχετε ξανά ακούσει. Έτσι και σήμερα. Θα σας αναφέρω μια θεραπεία που κάνει τις ψείρες παρελθον! Αλλά  καλό είναι να εφαρμόζεται προληπτικά και όχι όταν ήδη έχουν εγκατασταθεί οι ψείρες στο κοτέτσι μας.

Ο καπνός απολυμαίνει και σκοτώνει! Περνάω το κοτέτσι με καπνό και οι ψείρες όλες ψοφάνε! Αλλά όπως είπα δεν έχει 100% σίγουρα αποτελέσματα γι αυτό το εφαρμόζω προληπτικά κυρίως! Και δεν εμφανίζονται ποτέ ψείρες στο κοτέτσι μου.

Εγώ μιας και τυχαίνει να είμαι και μελισσοκόμος έχω ένα καπνηστήρι το οποίο φυσάει καπνό! Είναι ένα εργαλείο που κάνει περίπου 25 ευρώ στα μελισσοκομικά καταστήματα. Ανάβει πολύ εύκολα και μπορούμε να απολυμάνουμε τα πάντα! Ακόμη και τις ασθένειες απολυμαίνει!  Όταν μιλάω για καπνό μέσα στο κοτέτσι εννοώ πυκνό καπνό! Δηλαδη να "αμπουρίασει" που λέμε η κούρνια! Να βγαίνει καπνός από παντού. Κυρίως ρίχνουμε καπνό μέσα στις χαραμάδες και τα φυσικά κενά που υπάρχουν ακόμα και γύρω από το κοτέτσι.





Λίγα λεπτά καπνός απολυμαίνει εντελώς φυσικά τον χώρο.

Οι ψείρες στο κοτέτσι αναπαράγονται στο ξύλο η σε κάποιο υλικό που έχει κενά στο εσωτερικό του. πχ Κούρνιες φτιαγμένες απο σίδερο δύσκολα πιάνου ψείρες

Η περίοδος που εμφανίζονται οι ψείρες είναι την Άνοιξη όταν οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν. Μεταδίδονται απο τα σπουργίτια και αναπαράγονται μέσα στις φωλιές των πουλιών. Έτσι και στις κότες άμα κάτσει καμία κλώσσα είναι εύκολο να δούμε τις ψείρες να πολλαπλασιάζονται με μεγάλη ταχύτητα.

Άλλη μέθοδος για να καταπολεμήσουμε τις ψείρες είναι με σπρέι φάρμακο από κτηνίατρο. Ραντίζουμε το βράδυ τον χώρο, και τις κότες κάτω από τις φτερούγες. Προσοχή πρέπει να ραντίσουμε και τον χώρο γύρω για να σκοτώσουμε και τις νέες ψείρες που θα εκκολαφθούν. Το σπρέιο καλό θα είναι να είναι κάποιας επώνυμης εταιρίας όπως πχ της tafarm.

Αν μια κότα κλωσσά και βρούμε ψείρες τότε πρέπει να πετάξουμε όλο το υλικό της φωλιάς πχ άχυρο και όταν βάλουμε το καινούργιο να το ραντίσουμε στο κάτω μέρος ( να μην έρθει σε επαφή με τα αυγά). Αλλά και να έρθει τα πουλάκια θα βγούν δεν θα υπάρξει σοβαρό πρόβλημα.

Πηγή>http://ellinikeskotes.blogspot.gr/

5 σχόλια:

  1. εχω προβλημα με τις κοτοψιρες μαζι με τις κοτες εχω 2 κατσικες που τις αρμεγω δεν ειναι σε κλειστω χωρο εχουν επαφη ομωςς με τον χωρο που ειναι οι κοτες με πιασανε και εμενα τσιμπανε και εχω σπιρακια με πολυ φαγουρα και κρατανε μερες ,Πηρα φαρμακο εκανα απολιμανση 3 φορες στον χωρο αλλα εξακολουθουν μου εχουν γινει εφιαλτης τι να κανω




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εχω προβλημα με τις κοτοψιρες μαζι με τις κοτες εχω 2 κατσικες που τις αρμεγω δεν ειναι σε κλειστω χωρο εχουν επαφη ομωςς με τον χωρο που ειναι οι κοτες με πιασανε και εμενα τσιμπανε και εχω σπιρακια με πολυ φαγουρα και κρατανε μερες ,Πηρα φαρμακο εκανα απολιμανση 3 φορες στον χωρο αλλα εξακολουθουν μου εχουν γινει εφιαλτης τι να κανω




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια αποτελεσματική λύση είναι η επαγγελματική απολύμανση απο εξειδικευμένα συνεργεία των Αποφράξεις Γλυφάδα με προιόντα οικολογικού ενδιαφέροντος που δεν βλάπτουν τα ζώα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπορείτε να μαζέψετε ακονιζιά ( ενα είδος θάμνου ) το οποίο μυρίζει πολύ έντονα και να τους βάλετε στο κοτέτσι.Αυτή η μέθοδος χρησιμοποιείτε απο τα αρχαία χρόνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή