.

................Η αυξημένη κατανάλωση λαχανικών είναι μιά ισχυρότατη ασπίδα κατά του κορωνοιού..................Κοτέτσι:10 τετραγωνικά,σταύλο: 20 τετραγωνικά,κήπο: 100 τετραγωνικά,15 ρίζες ελιές κι ένα πηγαδάκι.Αυτά είναι που χρειάζονται για να αποκτήσουμε τη βάση για αυτάρκεια ...........Τουτη η γής θα προκόψει μόνο όταν ο άνθρωπος αποστασιοποιηθεί απο τη χρήση του χρήματος.Φαντάσου φίλε μου να έχεις λεφτά αλλά να έχουν χαθεί απο τη γή όλα τα ζώα,όλα τα ψάρια ,όλα τα πουλιά και όλα τα δέντρα και τα φυτά.Τότε τί θα μπορείς να αγοράσεις με τα λεφτά σου??.... . ............................ ........ ........ .. ......................... ........... ......

Κυριακή 24 Δεκεμβρίου 2017

Χριστούγεννα σημαίνει:

Φωτογραφία του χρήστη Αγροσελίδα.

Χριστούγεννα σημαίνει, πως ψάχνω τον αδερφό μου. Εσένα που με αδίκησες. Εσένα που με κατάκλεψες. Εσένα που μου χρωστάς και δε μου δίνεις. Εσένα που ξεπούλησες την αδελφική αγάπη για να έχεις ένα χωράφι παραπάνω. Ένα σπίτι παραπάνω, για να ωφεληθούν τα παιδιά σου και να ζουν σαν άρχοντες. Και να αδικηθούν τα δικά μου και να ζουν σε νοικιασμένα υπόγεια.
Χριστούγεννα σημαίνει πως σε περιμένω αδερφέ μου, να έρθεις να παραγράψουμε όλα τα χρέη για να παραγράψει και ο Χριστός τα δικά μας.
Άργησα να καταλάβω τα παράξενα μυστικά Του.:
Ο ΘΕΛΩΝ ΠΡΩΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΣΤΩ ΠΑΝΤΩΝ ΔΙΑΚΟΝΟΣ
ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΥΜΩΝ ΕΥΛΟΓΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΡΩΜΕΝΟΥΣ ΥΜΑΣ
ΟΣ ΓΑΡ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΑΥΤΟΥ ΣΩΣΑΙ ΑΠΟΛΕΣΕΙ ΑΥΤΗΝ
Άργησα να καταλάβω ότι για να κερδίσω πρέπει να χάσω.
Για να πάρω πρέπει να δώσω.
Για να ανέβω πρέπει να κατέβω
Θα ανοίξουν τα μάτια μου όμως, όταν ανοίξουν τα σπλάχνα μου.
Χριστούγεννα ήταν όταν ένας φίλος μου εισαγγελέας, έφυγε από το εορταστικό τραπέζι  δε μου κατεβαίνει μπουκιά είπε και πήγε να φάει με τους φυλακισμένους.
Πηγή: agiameteora

Αποτέλεσμα εικόνας για χριστουγεννα στο χωριό φωτογραφιες
Το πνεύμα των Χριστουγέννων δεν θα το βρείτε στα πολυκαταστήματα των πολυεθνικών τσαρλατάνων,αυτών που έχουν αρχίσει και μας λένε τα κάλαντα απο τις αρχές του....Νοέμβρη!Δεν θα το βρείτε ούτε στις υμίγυμνες αγιοβασιλίτσες που  προβάλλουν επιδέξια και γιορταστικά τα...κάλλη τους!
Κοιτάξτε γύρω σας.Κάπου εκεί στη γειτονιά σας σίγουρα υπάρχει μιά φάτνη που περιμένει λίγο απο την αγάπη σας.Εκεί,μαζί με τα χαμόγελα των ανθρώπων που θα δεχτούν με χαρά την επίσκεψη σας,υπάρχει το πνεύμα,το νόημα και η γιορτή των γενεθλίων του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού!! Χρόνια σας πολλά!               Μενέλαος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου