.

.......................... Για τις πιό πρόσφατες τιμές των κηπευτικών,κάντε κλικ δεξιά στον έμπορο που κυνηγά το πεντακοσάευρο . .............................. .......Οι αναγραφόμενες τιμές αφορούν την κοστολόγηση των προιόντων στο χωράφι και δεν περιλαμβάνουν το όποιο κέρδος επιδιώκουν οι μεσάζοντες απο την πώληση στο ράφι.............Μεγάλη προσοχή στις φωτιές!!...... Μην πετάτε αναμμένα αποτσίγαρα,μην δουλεύετε τροχό στην ύπαιθρο,μην κάνετε ηλεκτροκόληση κοντά σε ξερά χόρτα....Οι δυνατοί άνεμοι θα συνεχιστούν μέχρι την Τρίτη.....Τα θαλάσσια στρώματα παρασύρονται πολύ εύκολα απο τους πολύ δυνατούς βοριάδες....Προσοχή στα παιδιά......Η Περιφέρεια Κρήτης, ενημερώνει ότι υπογράφηκε η 3η Τροποποίηση της Απόφασης Ένταξης πράξεων στο Υπομέτρο 6.1 "Εγκατάσταση Νέων Γεωργών", στο πλαίσιο της 1ης πρόσκλησης υποβολής αιτήσεων στήριξης έτους 2016, σύμφωνα με την οποία εντάσσονται συνολικά στην Περιφέρεια Κρήτης 1.686 Νέοι Γεωργοί με δημόσια δαπάνη 34.084.500,00 ευρώ. Τα τελικά αποτελέσματα έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας Κρήτης: http://www.crete.gov.gr/ (Ενότητες: Ενημέρωση-Δράσεις-Πρωτογενής Τομέας). ......

Δευτέρα, 7 Ιουλίου 2014

Ελληνικά προϊόντα στα ξενοδοχεία


Ελληνικά προϊόντα στα ξενοδοχεία
Η υπερπαραγωγή συγκεκριμένων προϊόντων μπορεί να απορροφηθεί από τις ξενοδοχειακές μονάδες της χώρας, όπως επισημαίνει ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, προτρέποντας τα μέλη του και ειδικά τους ξενοδόχους, να τα διαθέτουν στο κοινό που εξυπηρετούν.
Με επιστολή που απηύθυνε προς τα μέλη του, αναδεικνύει το ζήτημα της υπερπαραγωγής ελληνικού επιτραπέζιου ροδάκινου, η οποία αναμένεται ότι θα συνεχιστεί κατά τη διάρκεια Ιουλίου - Αυγούστου και εν μέσω της κορύφωσης της τουριστικής περιόδου τα προτρέπει να διαθέτουν ελληνικά επιτραπέζια ροδάκινα σε όλα τα σημεία εστίασης εντός και εκτός ξενοδοχείων.
Όπως επισημαίνει ο ΣΕΤΕ, στόχος του ελληνικού τουρισμού παραμένει η στήριξη και η ανάδειξη της ελληνικής γαστρονομίας και των ποιοτικών ελληνικών προϊόντων, τα οποία ενισχύουν την τοπική παραγωγή και δημιουργούν προστιθέμενη αξία στις παρεχόμενες υπηρεσίες του τουρισμού.
Read more: http://www.newsbomb.gr/

Κατά τη γνώμη μας,όλα αυτά είναι καθαρά επικοινωνιακές μπούρδες!
Διότι,άντε να πείσεις τον ξενοδόχο που δουλεύει με πακέτα του τύπου "όλα πληρωμένα"και μόλις και μετα βίας καλύπτει τα έξοδά του,ότι μαζί με τα ουίσκυ τις βότκες και τα μπακάρτι made in ρόδος,μαζί με τα κρέατα τύπου gonzilla και τους κινέζικους χυμούς πορτοκάλι θα πρέπει(!)να βάλει και ποιοτικά ελληνικά αγροτικά προιόντα στην φτηνιάρικη κουζίνα του...

Και άν δέν το γνωρίζετε,το 80% των ξενοδοχείων της χώρας,αυτή τη στιγμή έχουν υιοθετήσει την μέθοδο του "όλα πληρωμένα"...
Μενέλαος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου