.

.........................Για τις ακριβείς συντεταγμένες του χωραφιού σας κατεβάστε στο κινητό σας(android)την εφαρμογή GGRS 87 - ΕΓΣΑ87 απο το GOOGLE PLAY.. και κάντε μόνοι σας επι τόπου προσδιορισμό θέσης για το κτηματολόγιο..........Τουτη η γής θα προκόψει μόνο όταν ο άνθρωπος αποστασιοποιηθεί απο τη χρήση του χρήματος.Φαντάσου φίλε μου να έχεις λεφτά αλλά να έχουν χαθεί απο τη γή όλα τα ζώα,όλα τα ψάρια ,όλα τα πουλιά και όλα τα δέντρα και τα φυτά.Τότε τί θα μπορείς να αγοράσεις με τα λεφτά σου??.... . ....Πρόσφατες τιμές δημοπράτησης κηπευτικών: ΑΓΓΟΥΡΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΥΔΡΟΠΟΝΙΑΣ 0,51 € ΑΓΓΟΥΡΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ Ο.Δ.Π 0,44 € ΒΕΛΑΝΙΔΙΑ Α LOBELO ΠΙΣΤ. 0,65 € ΚΝΩΣΣΟΥ Α 1,05 € ΜΕΛΙΤΖΑΝΕΣ Α 0,57 € ΜΕΛΙΤΖΑΝΕΣ Β 0,13 € ΝΤΟΛΜΑΣ ΚΟΥΠΑΤΟΣ 0,43 € CHERRY ΠΙΣΤΟΠ 0,62 € DAFNIS A ΠΙΣΤΟΠ. 0,71 € ELPIDA A ΠΙΣΤΟΠ 0,76 € TORRY A ΠΙΣΤΟΠ 0,76 € UMAGNA Α ΠΙΣΤΟΠ 0,76 € ΝΗΣΟΣ Α ΠΙΣΤΟΠ 0,67 € ΤΟΜΑΤΑ Α ΠΙΣΤΟΠ 0,76 € ΤΟΜΑΤΑ Β 0,14 € .. ......................... ........... ......

Κυριακή, 13 Σεπτεμβρίου 2015

Τα 6 αποξηραμένα φρούτα που κάνουν θαύματα!

ΠΡΟΤΙΜΗΣΤΕ ΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ! Τα 6 αποξηραμένα φρούτα που κάνουν θαύματα!
http://cdn7.bbend.net/media/k2/items/cache/6341896fe9083e7a448da759534a4c44_L.jpg?t=1389955951
Σας παρουσιάζουμε τους αποξηραμένους καρπούς που μπορείτε να καταναλώνετε χωρίς τύψεις κάθε φορά που νιώθετε λιγούρα!
Σταφίδες

Μειώνουν τα επίπεδα της κακής χοληστερόλης, περιορίζοντας τον κίνδυνο εκδήλωσης καρδιαγγειακών νοσημάτων. Επίσης έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο, υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, ενώ δεν έχουν καθόλου λιπαρά.

Βερίκοκο

Πρόκειται για ένα από τα πιο θρεπτικά αποξηραμένα φρούτα. Αποτελεί καλή πηγή φυτικών ινών, ενώ επίσης περιέχει βιταμίνη Α, C και σίδηρο.

Σύκο

Μπορεί όλα τα υπόλοιπα φρούτα να χάνουν μέρος της διατροφικής τους αξίας όταν αποξηραίνονται, ωστόσο δεν ισχύει το ίδιο και για τα σύκα. Χαρακτηρίζονται από υψηλή περιεκτικότητα σε σίδηρο, φολικό οξύ και κάλιο.

Δαμάσκηνο

Τα αποξηραμένα δαμάσκηνα έχουν την ιδιότητα να ρυθμίζουν τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος, ενώ είναι σημαντική πηγή βιταμινών.

Κεράσι

Αποτελεί άριστη πηγή βιταμίνης C, E ,Β, β-καροτένιου, σιδήρου και ασβεστίου, βοηθώντας στην καλή υγεία των οστών. Επίσης, είναι πλούσια σε μελατονίνη, που συμβάλει στη λειτουργία του βιολογικού μας ρυθμού.

Παπάγια

Είναι πλούσια σε σίδηρο και ασβέστιο. Είναι ιδανική για την αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας, βοηθά στην πέψη και την αφομοίωση πρωτεϊνών, υδατανθράκων και λιπών, ενώ καταπολεμά τον διαβήτη.

onmed.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου