.

................Η αυξημένη κατανάλωση λαχανικών είναι μιά ισχυρότατη ασπίδα κατά του κορωνοιού..................Κοτέτσι:10 τετραγωνικά,σταύλο: 20 τετραγωνικά,κήπο: 100 τετραγωνικά,15 ρίζες ελιές κι ένα πηγαδάκι.Αυτά είναι που χρειάζονται για να αποκτήσουμε τη βάση για αυτάρκεια ...........Τουτη η γής θα προκόψει μόνο όταν ο άνθρωπος αποστασιοποιηθεί απο τη χρήση του χρήματος.Φαντάσου φίλε μου να έχεις λεφτά αλλά να έχουν χαθεί απο τη γή όλα τα ζώα,όλα τα ψάρια ,όλα τα πουλιά και όλα τα δέντρα και τα φυτά.Τότε τί θα μπορείς να αγοράσεις με τα λεφτά σου??.... . ............................ ........ ........ .. ......................... ........... ......

Σάββατο 28 Οκτωβρίου 2017

Ααααπ!!...Γιορτάζω σήμερα!



Πάω λοιπόν σήμερα το πρωί και βρίσκω τον αλοδαπό εργάτη μου να πίνει και να τρώει του σκασμού!

Λέω του,μόλις τελειώσει το μασαμπούκεν, να πάει να ποτίσει τσι ντομάτες στο θερμοκήπιο.

-Ααααπ!!...μου λέει:Δέν πάω πουθενά.

-Γιατί?Τον ρωτώ.

-Γιορτάζω σήμερα,μου λέει.

-Γιατί μρε,του λέω, πώς σε λένε?

-Κωστή, μου λέει.

-Ε,και που είναι η γιορτή?

-κωστή ογδόη οκτωβρίου,μου λέει.....

Κάπου εκεί θυμήθηκα ότι και πρίν το πάσχα που μας επέρασε,όλη τη σαρακοστή, πάλι γιόρταζε.
Κι όταν τονε ρωτούσα, μου έλεγε πάλι πως τον λένε κωστή,που βγαίνει απο το....σαρα-κωστή!!



Αντε και στα δικά σας!!
Μ.Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου