.

................Η αυξημένη κατανάλωση λαχανικών είναι μιά ισχυρότατη ασπίδα κατά του κορωνοιού..................Κοτέτσι:10 τετραγωνικά,σταύλο: 20 τετραγωνικά,κήπο: 100 τετραγωνικά,15 ρίζες ελιές κι ένα πηγαδάκι.Αυτά είναι που χρειάζονται για να αποκτήσουμε τη βάση για αυτάρκεια ...........Τουτη η γής θα προκόψει μόνο όταν ο άνθρωπος αποστασιοποιηθεί απο τη χρήση του χρήματος.Φαντάσου φίλε μου να έχεις λεφτά αλλά να έχουν χαθεί απο τη γή όλα τα ζώα,όλα τα ψάρια ,όλα τα πουλιά και όλα τα δέντρα και τα φυτά.Τότε τί θα μπορείς να αγοράσεις με τα λεφτά σου??.... . ............................ ........ ........ .. ......................... ........... ......

Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Οικολογική καταπολέμηση ψύλλων και τσιμπουριών

Όσοι αγαπάτε τους σκύλους ξέρετε σίγουρα πόσο ενοχλητικά μπορούν να γίνουν τα τσιμπούρια και οι ψύλλοι! 

Στο εμπόριο μπορείτε να βρείτε διάφορα σκευάσματα από χημικά έως κολάρα με διάφορα αρώματα βοτάνων για την καταπολέμησή τους. Όμως είμαι σίγουρος ότι μπορείτε να φτιάξετε κάτι ανάλογο από τα φυτά που έχετε ήδη στον κήπο ή το μπαλκόνι σας όπως κάνω πλέον εγώ για τα δικά μου σκυλιά… 

Η συνταγή 
Σε ένα μεγάλο βάζο με νερό τοποθετούμε μερικά φύλλα από μέντα, δεντρολίβανο, λεβάντα! Εάν έχετε μπορείτε να βάλετε και μελισσόχορτο, το οποίο δίνει ένα διαφορετικό άρωμα μιας και περιέχει σιτρονέλλα. Φροντίστε να βάλετε αρκετά κλαδάκια ώστε να γίνει δυνατό διάλειμμα! (Για να σας δώσω ένα παράδειγμα εγώ χρησιμοποιώ ένα βάζο σχεδόν 2 λίτρα! Πριν το γεμίσω με νερό το γεμίζω με τα κλαδάκια, όσο περισσότερα τόσο καλύτερα και μετά προσθέτω όσο νερό μπορώ!) Αφού το αφήσετε κλεισμένο μέσα στο βάζο έως 24 ώρες, τοποθετείτε το διάλειμμα σε ένα ψεκαστήρι (αφού πρώτα το έχετε σουρώσει)! Με αυτό ψεκάστε τα σκυλιά σας και ΤΕΛΟΣ σε τσιμπούρια και ψύλλους. Από την μέρα που ξεκίνησα να το κάνω αυτό ΣΩΘΗΚΑ και φανταστείτε ότι το επαναλαμβάνω οπότε έχω χρόνο! 

Πέτρος Πανούτσος-blog.olyplant

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου