.

................Η αυξημένη κατανάλωση λαχανικών είναι μιά ισχυρότατη ασπίδα κατά του κορωνοιού..................Κοτέτσι:10 τετραγωνικά,σταύλο: 20 τετραγωνικά,κήπο: 100 τετραγωνικά,15 ρίζες ελιές κι ένα πηγαδάκι.Αυτά είναι που χρειάζονται για να αποκτήσουμε τη βάση για αυτάρκεια ...........Τουτη η γής θα προκόψει μόνο όταν ο άνθρωπος αποστασιοποιηθεί απο τη χρήση του χρήματος.Φαντάσου φίλε μου να έχεις λεφτά αλλά να έχουν χαθεί απο τη γή όλα τα ζώα,όλα τα ψάρια ,όλα τα πουλιά και όλα τα δέντρα και τα φυτά.Τότε τί θα μπορείς να αγοράσεις με τα λεφτά σου??.... . ............................ ........ ........ .. ......................... ........... ......

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2019

Στην Ιεράπετρα γερμανοί δημοσιογράφοι για να δουν από κοντά την αγροτική παραγωγή και προϊόντα


Αποτέλεσμα εικόνας για κηπευτικά φωτο
Την Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2019 η Ιεράπετρα υποδέχεται μία ομάδα Γερμανών δημοσιογράφων στο πλαίσιο του προγράμματος ”The European Food Masters – Taste The Authentic”, το οποίο υλοποιείται από την Αγροδιατροφική Σύμπραξη της Περιφέρειας Κρήτης σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Το γκρουπ των δημοσιογράφων – διαμορφωτών κοινής γνώμης θα υποδεχθεί ο Πρόεδρος του Αγροτικού Συνεταιρισμού Παραγωγής & Εμπορίας Πρώιμων Κηπευτικών Ιεράπετρας «Το Νησί» και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης της Περιφέρειας Κρήτης κ. Λουΐζος Κόλλιας.
Μετά από σύντομο καλωσόρισμα που θα πραγματοποιηθεί στο δημαρχείο της πόλης από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο, θα ακολουθήσει επίσκεψη στην αρχαιολογική συλλογή της πόλης. Στη συνέχεια οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στις επιχειρήσεις – μέλη της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης της Περιφέρειας Κρήτης όπως στην Οργάνωση Παραγωγών του Αγροτικού Συνεταιρισμού Παραγωγής & Εμπορίας Πρώιμων Κηπευτικών Ιεράπετρας «Το Νησί», στην εταιρία τυποποίησης ελαιολάδου «ΕΛΑΣΙΟΝ» (Μαλλιωτάκη Μαρία), στην εταιρία τυποποίησης μελιού «Smari» (Νικολαράκης Μανώλης), καθώς και στο εστιατόριο «Pelagos Sea Side Restaurant” (Αφοί Τζωρτζάκη).
Να υπενθυμίσουμε ότι η Αγροδιατροφική Σύμπραξη, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης, πρωτοπορεί ήδη από το 2012 κάνοντας πράξη την σήμανση τυποποιημένων τοπικών προϊόντων με το σήμα «Κρήτη», στοχεύοντας στην ισχυρή εμπορική ταυτότητα του προϊόντος τόσο στην ελληνική όσο και στην διεθνή αγορά. Οι 150 και πλέον επιχειρήσεις – μέλη της έχουν την δυνατότητα να προβάλλουν τα προϊόντα τους στις αγορές κάτω από οργανωμένες δράσεις όπως:
· Συμμετοχή σε εκθέσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό
· Διοργάνωση επιχειρηματικών αποστολών σε χώρες-στόχους αλλά και φιλοξενία επιλεγμένων ξένων αγοραστών και δημοσιογράφων.
· Έντυπη, τηλεοπτική και διαδικτυακή διαφήμιση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου