.

................Η αυξημένη κατανάλωση λαχανικών είναι μιά ισχυρότατη ασπίδα κατά του κορωνοιού..................Κοτέτσι:10 τετραγωνικά,σταύλο: 20 τετραγωνικά,κήπο: 100 τετραγωνικά,15 ρίζες ελιές κι ένα πηγαδάκι.Αυτά είναι που χρειάζονται για να αποκτήσουμε τη βάση για αυτάρκεια ...........Τουτη η γής θα προκόψει μόνο όταν ο άνθρωπος αποστασιοποιηθεί απο τη χρήση του χρήματος.Φαντάσου φίλε μου να έχεις λεφτά αλλά να έχουν χαθεί απο τη γή όλα τα ζώα,όλα τα ψάρια ,όλα τα πουλιά και όλα τα δέντρα και τα φυτά.Τότε τί θα μπορείς να αγοράσεις με τα λεφτά σου??.... . ............................ ........ ........ .. ......................... ........... ......

Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Ηλεκτρονικό «ράφι» προσφέρει σε παραγωγούς η ιστοσελίδα του ΟΚΑΑ


Τσατσάκης Γιάννης Agronews.gr
Τη δυνατότητα σε παραγωγούς (αγρότες και κτηνοτρόφους) να διαθέτουν απευθείας και δίχως τη μεσολάβηση μεσαζόντων τα προϊόντα τους σε ξένους και Έλληνες εμπόρους αλλά και σε ομάδες καταναλωτών θα προσφέρει πλέον η δικτυακή πύλη του Οργανισμού Κεντρικών Αγορών και Αλιείας (ΟΚΑΑ).
Την ιστοσελίδα του ΟΚΑΑ επισκέπτονται κάθε μήνα περισσότεροι από 8.000 χρήστες του διαδικτύου οι οποίοι διαρκώς αυξάνονται.Την ιστοσελίδα του ΟΚΑΑ επισκέπτονται κάθε μήνα περισσότεροι από 8.000 χρήστες του διαδικτύου οι οποίοι διαρκώς αυξάνονται.
Αυτό αποφασίστηκε σε συνάντηση που είχαν τη Δευτέρα 26 Αυγούστου ο υφυπουργός Ανάπτυξης, Αθ. Σκορδάς με τον πρόεδρο του Οργανισμού, Παν. Σταμπουλίδη. Όπως έγινε γνωστό, η σχετική εφαρμογή θα τεθεί άμεσα σε λειτουργία και η χρήση της θα είναι απλή και δωρεάν: Οι παραγωγοί θα μπορούν να αποστέλλουν την ανακοίνωση-αγγελία τους (στη διεύθυνση content@okaa.gr) και αμέσως αυτή θα δημοσιεύεται στην ιστιοσελίδα στην ενότητα «Ανακοινώσεις Παραγωγών».
Σαφέστατα είναι πρώιμο  και υπερβολικό να μιλάει κανείς για «το τέλος των μεσαζόντων», ωστόσο η συγκεκριμένη πρωτοβουλία –εφόσον διαχειρισθεί σωστά και υπάρξει η ανάλογη ενημέρωση τόσο του καταναλωτικού κοινού όσο και των παραγωγών- να προσφέρει σε αρκετούς παραγωγούς μια ακόμα επιλογή διάθεσης των προϊόντων τους σε αγορές με μηδενικό κόστος τοποθέτησης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τη σελίδα του ΟΚΑΑ (okaa.gr) επισκέπτονται κάθε μήνα περισσότεροι από 8.000 χρήστες του διαδικτύου οι οποίοι διαρκώς αυξάνονται. 
Η ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης
"Όπως αποφασίστηκε σε σημερινή συνάντηση του υφυπουργού Ανάπτυξης Αθ. Σκορδά με τον πρόεδρο του ΟΚΑΑ Παν. Σταμπουλίδη, τίθεται σε εφαρμογή μέσα από τη δικτυακή πύλη του Οργανισμού (www.okaa.gr), η δυνατότητα στους παραγωγούς να προωθούν τα προϊόντα που παράγουν απευθείας σε υποψήφιους εμπόρους της εγχώριας και παγκόσμιας αγοράς, αλλά και σε ομάδες καταναλωτών. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να  αποστέλλουν την ανακοίνωση τους, στο e-mail: content@okaa.gr και αυτομάτως θα δημοσιεύεται στην ως άνω σελίδα και στην ενότητα: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ.
Με αυτόν τον τρόπο δίνεται η επιλογή στους Έλληνες παραγωγούς να διεισδύουν σε νέες αγορές, μειώνοντας παράλληλα το  κόστος τοποθέτησης των προϊόντων τους. Επισημαίνεται, ότι η νέα ηλεκτρονική υπηρεσία προς τους παραγωγούς διατίθεται δωρεάν. Σημειώνεται δε, ότι τη σελίδα  του ΟΚΑΑ (okaa.gr) επισκέπτονται κάθε μήνα περισσότεροι από 8.000 χρήστες του διαδικτύου οι οποίοι διαρκώς αυξάνονται. 
Τέλος, υπενθυμίζεται ότι οι καταναλωτές μπορούν να προμηθεύονται σε τιμές χονδρικής, οπωροκηπευτικά από την Κεντρική Αγορά Αθηνών καθώς και όλα τα είδη τροφίμων από την Αγορά του Καταναλωτή που λειτουργεί στον ίδιο χώρο. Με αυτό τον τρόπο προωθείται μια σειρά μέτρων με σκοπό να επιτευχθούν χαμηλότερες τιμές στην αγορά προς όφελος των καταναλωτών".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου