.

................Η αυξημένη κατανάλωση λαχανικών είναι μιά ισχυρότατη ασπίδα κατά του κορωνοιού..................Κοτέτσι:10 τετραγωνικά,σταύλο: 20 τετραγωνικά,κήπο: 100 τετραγωνικά,15 ρίζες ελιές κι ένα πηγαδάκι.Αυτά είναι που χρειάζονται για να αποκτήσουμε τη βάση για αυτάρκεια ...........Τουτη η γής θα προκόψει μόνο όταν ο άνθρωπος αποστασιοποιηθεί απο τη χρήση του χρήματος.Φαντάσου φίλε μου να έχεις λεφτά αλλά να έχουν χαθεί απο τη γή όλα τα ζώα,όλα τα ψάρια ,όλα τα πουλιά και όλα τα δέντρα και τα φυτά.Τότε τί θα μπορείς να αγοράσεις με τα λεφτά σου??.... . ............................ ........ ........ .. ......................... ........... ......

Τετάρτη 18 Απριλίου 2018

Ένα Success Story στην Ιεράπετρα… Η ταινία μικρού μήκους από τη Bayer!




Η Bayer δημιούργησε μια μικρού μήκους ταινία με ήρωα τον Detective Goodnose
Η Bayer στην προσπάθεια της να αναδείξει επιτυχημένες περιπτώσεις αντιμετώπισης των προκλήσεων φυτοπροστασίας σε καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι παραγωγοί σε όλο τον κόσμο, δημιούργησε μια μικρού μήκους ταινία με ήρωα τον Detective Goodnose.
 
Η νέα αποστολή του Detective Goodnose τον φέρνει στην Κρήτη και συγκεκριμένα στην Ιεράπετρα, με σκοπό να ανακαλύψει τον τρόπο που η Bayer υποστηρίζει τους παραγωγούς κηπευτικών και συγκεκριμένα της τομάτας, στην αντιμετώπιση ενός πολύ σημαντικού εχθρού για την καλλιέργεια, των νηματωδών.

 
Κατά την διάρκεια του ταξιδιού του ο Detective Goodnose  ενημερώνεται από τους ίδιους τους παραγωγούς για την καλλιέργεια της τομάτας και για το πρόβλημα των νηματωδών. Προσπαθώντας να καταλάβει καλύτερα την κατάσταση πηγαίνει στα εργαστήρια της Bayer στη Γερμανία και μαθαίνει λεπτομέρειες για τον τρόπο δράσης τους αλλά και τις λύσεις που δίνει η Bayer τόσο με το νηματωδοκτόνο Velum Prime αλλά όσο και με το νέο προϊόν της σειράς Bayer Biologicals, BioAct Prime. 
 
Μέσα από την εξιστόρηση καταφέρνει να αναδειχθεί η σημασία της συνεργασίας με όλους τους εμπλεκόμενους στην αλυσίδα αξίας μέχρι τον καταναλωτή καθώς και να εντοπισθεί η ενθουσιώδης προσπάθεια όλων των ομάδων στην πορεία ενός προϊόντος για την αγορά.



 
Είναι σημαντικό να τονισθεί ότι κατά την εξέλιξη της ιστορίας προβάλλεται η παράδοση και η τοπική κουλτούρα μιας περιοχής ιδιαίτερα σημαντικής για την Ελλάδα όπως η Κρήτη καθώς το βίντεο θα ταξιδέψει σε πολλές ακόμη χώρες όπου η Bayer έχει σημαντική παρουσία.
 
Εμείς στην Bayer Hellas είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που η χώρα μας επιλέχθηκε για την προώθηση της συνεισφοράς της εταιρείας μας στην βελτίωση των συνθηκών παραγωγής ενός πολύτιμου σε θρεπτική αξία και σημαντικού για την οικονομία λαχανικού όπως η επιτραπέζια τομάτα μέσω του διαδικτύου, απευθυνόμενη τόσο στο προσωπικό της εταιρείας όσο και σε ολόκληρο τον κόσμο.
 
Δείτε εδώ το video
 



blog.farmacon.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου