.

......Οι νέοι αγρότες θα πρέπει να κάνουν αίτηση συμμετοχής στις εξετάσεις για την απόκτηση πιστοποιητικού ορθολογικής χρήσης φυτοφαρμάκων,στις κατα τόπους ενώσεις.Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται σε 45 ευρώ και είναι σε μορφή παράβολου ......Μόνο οι ψεκαστήρες αυλού που δυναμοδοτούνται από γεωργικό ελκυστήρα (τρακτέρ) ή άλλο αγροτικό μηχάνημα καθώς και οι νεφελοψεκαστήρες (μπαζούκας) έχουν την υποχρέωση επιθεώρησής τους.....Σε λίγο ανοίγει το πρόγραμμα των νέων σχεδίων βελτίωσης... Τιμές αγροτικών προιόντων της 18-10-17 απο το δημοπρατήριο Αγροπηγή ....ΑΓΓΟΥΡΙΑ ΕΣΩΤ. ΠΙΣΤ. 0,48 € 0,66 € 0,62 € ΑΓΓΟΥΡΙΑ Β ΠΙΣΤ. 0,10 € 0,10 € 0,10 € ΚΕΡΑΤΑ Α ΠΙΣΤ. Ο.Δ.Π. 0,73 € 0,73 € 0,73 € ΚΕΡΑΤΑ Β ΠΙΣΤ. Ο.Δ.Π. 0,21 € 0,21 € 0,21 € ΚΕΡΑΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ 0,21 € 0,21 € 0,21 € ΚΝΩΣΣΟΥ Α 0,40 € 0,55 € 0,49 € ΚΝΩΣΣΟΥ Β 0,14 € 0,14 € 0,14 € ΝΤΟΛΜΑΣ Α ΚΟΥΠΑΤΟΣ 1,17 € 1,25 € 1,20 € ΝΤΟΛΜΑΣ Β ΚΟΥΠΑΤΟΣ 0,21 € 0,47 € 0,31 € ΦΛΩΡ. Ο.Δ.Π. Α 1,70 € 1,72 € 1,71 € ΦΛΩΡ. Ο.Δ.Π. Β 0,70 € 0,70 € 0,70 € ....Τρέχουσες τιμές ελαιολάδου:3,50-3,85 ευρώ. .......Οι αναγραφόμενες τιμές αφορούν την κοστολόγηση των προιόντων στο χωράφι και δεν περιλαμβάνουν το όποιο κέρδος επιδιώκουν οι μεσάζοντες απο την πώληση στο ράφι .... ......

Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2016

Μανιτάρια: λίγες θερμίδες, πολλά αντιοξειδωτικά.


Μανιτάρια: λίγες θερμίδες, πολλά αντιοξειδωτικά.
Δύσκολα θα βρεις τρόφιμο που να έχει τόσο μεγάλη ποικιλία. Τα μανιταράκια είναι πολύ γευστικά και αν θέλεις να ξέρεις, έχουν ελάχιστα λιπαρά, πολλά αντιοξειδωτικά, υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη και ΜΟΛΙΣ 22 θερμίδες/100 γραμμάρια.

Πόσα όμως γνωρίζεις για τα μανιτάρια; Ποια είδη από τους γευστικούς μύκητες μπορείς να θυμηθείς; Ανακάλυψε τις μαγικές ιδιότητες των μανιταριών στη διατροφή σου και κράτησε τη λίστα με τα πιο "διάσημα" μανιτάρια. Για να γνωρίζεις τι να διαλέξεις για κάθε μαγειρική σου δημιουργία.

Η Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος Έρικα Νταοτίδου σου δίνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και ξεδιπλώνει μαζί σου τη λίστα με τα πιο διάσημα μανιτάρια και πως θα τα εντάξεις στη διατροφή σου!

ΤΑ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ ΣΤΗ ΔΙΑΙΤΑ
Είναι ό, τι πιο κοντινό στο κρέας, αν θέλεις να προσφέρεις στον οργανισμό σου απλόχερα πρωτεΐνη. Και μάλιστα με ελάχιστες θερμίδες και σχεδόν καθόλου λιπαρά, σε αντίθεση με το κρέας. "Λόγω της χαμηλής τους θερμιδικής αξίας, τα μανιτάρια είναι μία πολύ καλή λύση για άτομα που επιθυμούν να ελέγξουν το βάρος τους. Μπορούν να εμπλουτίσουν γευστικά και θρεπτικά πολλά γεύματα και να αυξήσουν τον όγκο της τροφής χωρίς να επιβαρύνουν τη θερμιδική πρόσληψη" αναφέρει η Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος 

- Ενυδατώνουν και δεν γεμίζουν θερμίδες. Η ενέργεια που θεωρητικά αποδίδουν, όταν καταναλίσκονται ωμά ή μαγειρεμένα, είναι μικρή, καθώς αποτελούνται κυρίως από νερό (90%).
- Πλούσια τόσο σε υδατάνθρακες, όσο και σε πρωτεΐνες. Αποτελούνται στο μεγαλύτερο μέρος, της ξηράς τους ουσίας (10%), από υδατάνθρακες και πρωτεΐνες.
- Έχουν ελάχιστα λιπαρά! Περιέχουν ελάχιστη ποσότητα λιπαρών, λιγότερο από το 3% της συνολικής ενέργειας
- Πρωτεΐνη υψηλής διατροφικής αξίας!  Οι πρωτεΐνες των μανιταριών, λόγω της παρουσίας όλων των βασικών αμινοξέων, είναι υψηλής ποιότητας, πολύ ανώτερες από τις φυτικές πρωτεΐνες, πλησιάζοντας την ποιότητα των ζωϊκών πρωτεϊνών.

Smart Tip: Δοκίμασε να συνδυάσεις τα μανιτάρια με δημητριακά. Έτσι, η βιολογική αξία της πρωτεΐνης του γεύματος ανεβαίνει κατακόρυφα, γεγονός πολύ επιθυμητό ειδικά για χορτοφάγους. Αντί λοιπόν να συνοδέυσεις το φαγητό σου με ρύζι, προτίμησε ολόκληρο σιτάρι βρασμένο ή πλιγούρι με μανιτάρια! 

- Πλούσια σε αντιοξειδωτικά! 100 γρ μανιταριών μας προμηθεύουν με 30 mg σεληνίου και 0,6 mg χαλκού, δηλαδή μας καλύπτουν το 45% και 30% αντίστοιχα των ημερήσιων αναγκών μας στα δύο αυτά πολύτιμα αντιοξειδωτικά ιχνοστοιχεία. Μάλιστα πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι δρώντας συνεργιστικά με τη βιταμίνη Ε μειώνουν σημαντικά την πιθανότητα εμφάνισης καρκίνου του παχέως εντέρου και του μαστού. Έτσι συνδυάζοντας τα μανιτάρια με ελαιόλαδο, έχουμε ένα έντονα θρεπτικό γεύμα.

- Προσφέρουν λαμπερό δέρμα! Ο χαλκός που είναι επίσης αντιοξειδωτικός, συμμετέχει επίσης στον σχηματισμό του κολλαγόνου και της ελαστίνης, συμβάλλοντας υπέρ της υγείας και σφριγηλότατος του δέρματος.

- Είναι πλούσια σε βιταμίνες. Έχουν πληθώρα από βιταμίνες του συμπλέγματος Β αλλά και φλαβονοειδή, που αντιστοίχως συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος και στην καλή υγεία του δέρματος αλλά και στη θωράκιση του οργανισμού από της ελεύθερες ρίζες.


Πηγή .tlife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου