.

................Η αυξημένη κατανάλωση λαχανικών είναι μιά ισχυρότατη ασπίδα κατά του κορωνοιού..................Κοτέτσι:10 τετραγωνικά,σταύλο: 20 τετραγωνικά,κήπο: 100 τετραγωνικά,15 ρίζες ελιές κι ένα πηγαδάκι.Αυτά είναι που χρειάζονται για να αποκτήσουμε τη βάση για αυτάρκεια ...........Τουτη η γής θα προκόψει μόνο όταν ο άνθρωπος αποστασιοποιηθεί απο τη χρήση του χρήματος.Φαντάσου φίλε μου να έχεις λεφτά αλλά να έχουν χαθεί απο τη γή όλα τα ζώα,όλα τα ψάρια ,όλα τα πουλιά και όλα τα δέντρα και τα φυτά.Τότε τί θα μπορείς να αγοράσεις με τα λεφτά σου??.... . ....Πρόσφατες τιμές δημοπράτησης κηπευτικών ............................ ........ ........ .. ......................... ........... ......

Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου 2014

Το αβοκάντο στο γεύμα βοηθά στη ρύθμιση του βάρους

Το αβοκάντο στο γεύμα βοηθά στη ρύθμιση του βάρους

Η κατανάλωση μισού αβοκάντο με το γεύμα αυξάνει τον κορεσμό σε υπέρβαρους ανθρώπους και μειώνει την ανάγκη για σνακ μέχρι 5 ώρες μετά το γεύμα.

Το αβοκάντο στο γεύμα βοηθά στη ρύθμιση του βάρους
Νέα έρευνα, υποδεικνύει ότι μισό αβοκάντο με το γεύμα μπορεί να φέρει κορεσμό σε υπέρβαρους ανθρώπους, μειώνοντας την ανάγκη να καταναλώσουν σνάκ μετά το φαγητό.
Ο ερευνητής, Dr. Joan Sabaté, του Loma Linda University, στην Καλιφόρνια, δήλωσε ότι η έρευνα υποδεικνύει επίσης ότι τα αβοκάντο μπορούν ενδεχομένως να βοηθήσουν στη ρύθμιση των επιπέδων σακχάρου, εύρημα που θα μπορούσε να έχει σημαντικές εφαρμογές για τους ασθενείς με διαβήτη.

Σύμφωνα με το Hass Avocado Board (HAB), που χρηματοδότησε την έρευνα, ένα αβοκάντο περιέχει περίπου 250 θερμίδες και 23 γρ.λιπαρά.
Αν και η περιεκτικότητα του αβοκάντο σε λιπαρά είναι υψηλή, τα αβοκάντο περιέχουν καλά λιπαρά, όπως τα μονοακόρεστα. Οι έρευνες έδειξαν ότι αυτού του τύπου τα λιπαρά μπορούν να μειώσουν τα επίπεδα της κακής χοληστερόλης στο αίμα, όπως και τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου και καρδιακής νόσου.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 26 υγιείς υπέρβαρους ανθρώπους. Σε 5 συνεδρίες ζητήθηκε από τους συμμετέχοντες να καταναλώσουν το σύνηθες πρωινό τους και στη συνέχεια ένα από τα 3 γεύματα του πειράματος.
Σύνηθες γεύμα χωρίς αβοκάντο
Γεύμα με αβοκάντο (το αβοκάντο αντικατέστησε άλλες τροφές)
Σύνηθες γεύμα με επιπλέον μισό φρέσκο αβοκάντο.
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι συμμετέχοντες που κατανάλωσαν μισό αβοκάντο με το γεύμα τους ανέφεραν 40% χαμηλότερη επιθυμία να φάνε 3 ώρες μετά το γεύμα και 28% χαμηλότερη όρεξη 5 ώρες αργότερα, σε σύγκριση με ανθρώπους που κατανάλωσαν το σύνηθες γεύμα χωρίς αβοκάντο.

Η ομάδα που κατανάλωσε μισό φρέσκο αβοκάντο ανέφερε επίσης 26% μεγαλύτερη ικανοποίηση μετά το γεύμα.
Επιπλέον, οι ερευνητές σημειώνουν ότι αν και η πρόσθεση του αβοκάντο στο γεύμα αύξησε την πρόσληψη των θερμίδων και των υδατανθράκων οι εθελοντές δεν εμφάνισαν αύξηση στα επίπεδα σακχάρου σε σύγκριση με όσους κατανάλωσαν το σύνηθες γεύμα χωρίς αβοκάντο.

Ο Dr. Sabaté, δήλωσε ότι αυτό οδηγεί τους ερευνητές να πιστέψουν ότι χρειάζεται περαιτέρω έρευνα ο δυνητικός ρόλος των αβοκάντο στη ρύθμιση του σακχάρου.

Η ερευνητική ομάδα σημειώνει ότι, αν και η έρευνα παρέχει θετικά αποτελέσματα για την κατανάλωση του αβοκάντο, χρειάζονται νέες έρευνες για να διαπιστωθεί αν τα ευρήματα αφορούν το γενικό πληθυσμό.

Η έρευνα δημοσιεύεται στο περιοδικό 'Nutrition Journal.'
Πηγές: 'Nutrition Journal.'

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου