.

......Οι νέοι αγρότες θα πρέπει να κάνουν αίτηση συμμετοχής στις εξετάσεις για την απόκτηση πιστοποιητικού ορθολογικής χρήσης φυτοφαρμάκων,στις κατα τόπους ενώσεις.Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται σε 45 ευρώ και είναι σε μορφή παράβολου ......Μόνο οι ψεκαστήρες αυλού που δυναμοδοτούνται από γεωργικό ελκυστήρα (τρακτέρ) ή άλλο αγροτικό μηχάνημα καθώς και οι νεφελοψεκαστήρες (μπαζούκας) έχουν την υποχρέωση επιθεώρησής τους.....Σε λίγο ανοίγει το πρόγραμμα των νέων σχεδίων βελτίωσης... Τιμές αγροτικών προιόντων της 18-10-17 απο το δημοπρατήριο Αγροπηγή ....ΑΓΓΟΥΡΙΑ ΕΣΩΤ. ΠΙΣΤ. 0,48 € 0,66 € 0,62 € ΑΓΓΟΥΡΙΑ Β ΠΙΣΤ. 0,10 € 0,10 € 0,10 € ΚΕΡΑΤΑ Α ΠΙΣΤ. Ο.Δ.Π. 0,73 € 0,73 € 0,73 € ΚΕΡΑΤΑ Β ΠΙΣΤ. Ο.Δ.Π. 0,21 € 0,21 € 0,21 € ΚΕΡΑΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ 0,21 € 0,21 € 0,21 € ΚΝΩΣΣΟΥ Α 0,40 € 0,55 € 0,49 € ΚΝΩΣΣΟΥ Β 0,14 € 0,14 € 0,14 € ΝΤΟΛΜΑΣ Α ΚΟΥΠΑΤΟΣ 1,17 € 1,25 € 1,20 € ΝΤΟΛΜΑΣ Β ΚΟΥΠΑΤΟΣ 0,21 € 0,47 € 0,31 € ΦΛΩΡ. Ο.Δ.Π. Α 1,70 € 1,72 € 1,71 € ΦΛΩΡ. Ο.Δ.Π. Β 0,70 € 0,70 € 0,70 € ....Τρέχουσες τιμές ελαιολάδου:3,50-3,85 ευρώ. .......Οι αναγραφόμενες τιμές αφορούν την κοστολόγηση των προιόντων στο χωράφι και δεν περιλαμβάνουν το όποιο κέρδος επιδιώκουν οι μεσάζοντες απο την πώληση στο ράφι .... ......

Παρασκευή, 30 Ιανουαρίου 2015

Πώς θα χορηγούνται άμεσες ενισχύσεις στους ενεργούς αγρότες με τη Νέα ΚΑΠ



Δημοσιεύθηκαν στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης οι εθνικές επιλογές της χώρας μας για την εφαρμογή της νέας Κοινής Αγροτικής Πολιτικής της Ε.Ε., οι οποίες θα ισχύουν από φέτος έως το 2020.
Η περιγραφή τους περιέχεται στην με αριθμό 104/7056 απόφαση του απελθόντος υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Γ. Καρασμάνη, που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 147/Β/22/1.2015, με την οποία θεσπίζονται οι εθνικές επιλογές, τα διοικητικά μέτρα και οι διαδικασίες εφαρμογής των άμεσων ενισχύσεων κατ’ εκτέλεση των σχετικών κοινοτικών κανονισμών Καν.(ΕΕ) 1307/2013 και του Καν. (ΕΕ) 1306/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου.
Επίσης η Απόφαση περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο  θα χορηγούνται οι άμεσες ενισχύσεις στους ενεργούς αγρότες (και μόνο σε αυτούς). Στην απόφαση τονίζεται καταρχήν ότι δεν θεωρούνται ενεργοί γεωργοί όσοι δηλώνουν γεωργικές εκτάσεις αποτελούμενες σε ποσοστό άνω του 50% από εκτάσεις διατηρούμενες εκ φύσεως σε κατάσταση κατάλληλη για βόσκηση ή καλλιέργεια, χωρίς να ασκούν την ελάχιστη γεωργική δραστηριότητα επ' αυτής. «Αγρότες οι οποίοι έλαβαν για το προηγούμενο οικονομικό έτος άμεσες ενισχύσεις έως και 5.000 ευρώ θεωρούνται ενεργοί γεωργοί», αναφέρει η σχετική απόφαση.
Και προσθέτει: «Ειδικά για το έτος αιτήσεων 2015, λαμβάνεται υπόψη το συνολικό ποσό των άμεσων ενισχύσεων, που δικαιούνταν ο γεωργός προ των μειώσεων και των εξαιρέσεων για το έτος αιτήσεων 2014 και για κάθε επόμενο έτος αιτήσεων “ν” λαμβάνεται υπόψη το προηγούμενο έτος αιτήσεων “ν−1”».
Επίσης οι Γεωργοί, οι οποίοι έλαβαν για το προηγούμενο οικονομικό έτος άμεσες ενισχύσεις άνω των 5.000 ευρώ θεωρούνται ενεργοί γεωργοί, εφόσον αποδεικνύουν ότι το ετήσιο ποσό των άμεσων ενισχύσεων είναι τουλάχιστον το 10% των συνολικών εσόδων, που αποκτήθηκαν από μη γεωργικές δραστηριότητες κατά το πλέον πρόσφατο οικονομικό έτος, για το οποίο υπάρχουν στοιχεία.
Ειδικά για το 2015, λαμβάνεται υπόψη το συνολικό ποσό των άμεσων ενισχύσεων, που δικαιούνταν ο γεωργός σύμφωνα με τον Καν(ΕΚ) 73/2009, προ των μειώσεων και των εξαιρέσεων που προβλέπονται στα άρθρα 21 και 23 του εν λόγω κανονισμού, για το έτος αιτήσεων 2014 και για κάθε επόμενο έτος «ν» λαμβάνεται υπόψη το προηγούμενο έτος αιτήσεων «ν−1».
Γεωργοί, οι οποίοι έλαβαν για το προηγούμενο οικονομικό έτος άμεσες ενισχύσεις άνω των 5.000 €, και οι οποίοι διευθύνουν αερολιμένες, σιδηροδρομικές εταιρείες, δίκτυα ύδρευσης, κτηματομεσιτικές εταιρείες, γήπεδα και υπαίθριους χώρους ψυχαγωγίας, θεωρούνται ενεργοί γεωργοί εφόσον αποδεικνύουν οτιδήποτε από τα εξής:
α) είτε ότι το ετήσιο ποσό των άμεσων ενισχύσεων είναι τουλάχιστον το 5% των συνολικών εσόδων από μη γεωργικές δραστηριότητες κατά το πλέον πρόσφατο οικονομικό έτος , για το οποίο υπάρχουν στοιχεία,
β) είτε ότι οι γεωργικές τους δραστηριότητες δεν είναι ασήμαντες και συγκεκριμένα ότι το σύνολο των εσόδων που αποκτήθηκαν από αγροτικές δραστηριότητες, κατά το πλέον πρόσφατο οικονομικό έτος για το οποίο υπάρχουν τέτοια στοιχεία, αντιπροσωπεύει τουλάχιστον το 1/3 των συνολικών εσόδων που αποκτήθηκαν το πλέον πρόσφατο οικονομικό έτος , για το οποίο υπάρχουν στοιχεία,
γ) είτε ότι ο κύριος επιχειρηματικός ή εταιρικός σκοπός συνίσταται στην άσκηση γεωργικής δραστηριότητας. Ο έλεγχος γίνεται βάσει των δεδομένων που τηρούνται στο Υπουργείο Οικονομικών.
Τα παραπάνω αποδεικνύονται με έγγραφα φορολογικού χαρακτήρα που προέρχονται από το Υπουργείο Οικονομικών και προσκομίζονται, όποτε και με όποιο τρόπο ζητηθούν, στον Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. ή στα αρμόδια γραφεία υποδοχής αιτήσεων από τους δικαιούχους.
Επιπλέον σύμφωνα με την ΥΑ ως «έσοδα που αποκτήθηκαν από γεωργικές δραστηριότητες» νοούνται τα έσοδα που απέκτησε ο γεωργός από την γεωργική του δραστηριότητα, περιλαμβανομένης της ενωσιακής στήριξης καθώς και οποιασδήποτε εθνικής ενίσχυσης, η οποία χορηγείται για γεωργικές δραστηριότητες. Περιλαμβάνονται επίσης τα έσοδα από την μεταποίηση γεωργικών προϊόντων της εκμετάλλευσης, υπό τον όρο ότι τα μεταποιημένα προϊόντα παραμένουν στην κυριότητα του γεωργού και από την εν λόγω μεταποίηση προκύπτει άλλο γεωργικό προϊόν. Όλα τα άλλα έσοδα λογίζονται ως «έσοδα από μη γεωργικές δραστηριότητες».
Ως «έσοδα» νοούνται επίσης τα ακαθάριστα έσοδα πριν από την αφαίρεση των σχετικών δαπανών και φόρων,
Ως «ετήσιο ποσό των άμεσων ενισχύσεων» νοείται το συνολικό ποσό των άμεσων ενισχύσεων, που δικαιούνταν ο γεωργός για το πιο πρόσφατο οικονομικό έτος, για το οποίο διατίθενται στοιχεία για έσοδα από μη γεωργικές δραστηριότητες.
Πηγή>http://flashnews.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου