.

......Οι νέοι αγρότες θα πρέπει να κάνουν αίτηση συμμετοχής στις εξετάσεις για την απόκτηση πιστοποιητικού ορθολογικής χρήσης φυτοφαρμάκων,στις κατα τόπους ενώσεις.Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται σε 45 ευρώ και είναι σε μορφή παράβολου ......Μόνο οι ψεκαστήρες αυλού που δυναμοδοτούνται από γεωργικό ελκυστήρα (τρακτέρ) ή άλλο αγροτικό μηχάνημα καθώς και οι νεφελοψεκαστήρες (μπαζούκας) έχουν την υποχρέωση επιθεώρησής τους.....Σε λίγο ανοίγει το πρόγραμμα των νέων σχεδίων βελτίωσης... Τιμές αγροτικών προιόντων της 21-10-17 απο το δημοπρατήριο GOLDEN FARM ....ΑΓΓΟΥΡΙΑ Α ΕΣΩΤ 0,32 € 0,44 € 0,40 € ΑΓΓΟΥΡΙΑ Α ΕΣΩΤ. ΠΙΣΤ. 0,40 € 0,40 € 0,40 € ΚΕΡΑΤΟ ΕΣΩΤ. Ο.Δ. 0,12 € 0,13 € 0,12 € ΚΝΩΣΣΟΥ Α 0,20 € 0,39 € 0,34 € ΜΕΛΙΤΖΑΝΑ Α Ο.Δ. 0,66 € 0,86 € 0,76 € ΜΕΛΙΤΖΑΝΑ Α ΤΣΑΚΩΝ. Ο.Δ. 0,45 € 0,45 € 0,45 € ΝΤΟΛΜΑΣ Α 1,22 € 1,31 € 1,23 € ΝΤΟΛΜΑΣ Β 0,32 € 0,33 € 0,32 € ΠΙΠΕΡΙΑ ΚΕΡΑΤΟ Α Ο.Δ. 0,80 € 0,91 € 0,86 € ΠΙΠΕΡΙΑ ΚΕΡΑΤΟ Α ΠΙΣΤ. 0,89 € 0,89 € 0,89 € ΠΙΠΕΡΙΑ ΚΕΡΑΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ 0,13 € 0,18 € 0,18 € ΤΟΜΑΤA MATIAS A 0,78 € 0,78 € 0,78 € ΤΟΜΑΤΑ ELPIDA A 0,82 € 0,92 € 0,84 € ΤΟΜΑΤΑ RUNNER Α 1,16 € 1,16 € 1,16 € ΤΟΜΑΤΑ Β 0,13 € 0,33 € 0,25 € ΤΟΜΑΤΕΣ ΨΙΛΕΣ 0,44 € 0,53 € 0,51 € ΦΛΑΣΚΑ Α 0,92 € 0,92 € 0,92 € ΦΛΑΣΚΑ Β 0,33 € 0,33 € 0,33 € ....Τρέχουσες τιμές ελαιολάδου:3,50-3,85 ευρώ. .......Οι αναγραφόμενες τιμές αφορούν την κοστολόγηση των προιόντων στο χωράφι και δεν περιλαμβάνουν το όποιο κέρδος επιδιώκουν οι μεσάζοντες απο την πώληση στο ράφι .... ......

Σάββατο, 12 Νοεμβρίου 2016

Πώς θα πέσει η...μπάκα!

Αποτέλεσμα εικόνας για Χοντρός άντρας φωτο
Συνδυασμοί τροφίμων με προστιθέμενη αξία στο ρυθμό των καύσεων, στον έλεγχο της πείνας, στην ενίσχυση του μυϊκού ιστού, στη μείωση του σωματικού λίπους…

1. Αβγό ποσέ + ντομάτα + παξιμάδι κρίθινο. Δυναμικό πρωινό ξεκίνημα Αυξάνει το μεταβολικό ρυθμό, δεν ανεβάζει απότομα τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα, παρέχει υψηλότερο κορεσμό της πείνας και ενέργεια που διαρκεί.

2. Βρώμη + γάλα + αμύγδαλα + ξερά φρούτα. Εξαιρετικό πρωινό γεύμα Ενισχύει τη θρεπτική πληρότητα και τη διατροφική αξία των επιμέρους τροφίμων, επιβραδύνει τη στομαχική κένωση και το ρυθμό απελευθέρωσης ενέργειας.

3. Γιαούρτι στραγγιστό + φράουλες + στέβια. Εύκολο και γρήγορο σνακ. Ικανοποιεί την επιθυμία για γλυκό, καταπολεμά τη νευρικότητα, συμβάλλει στην προστασία της μυϊκής μάζας.

4. Κρέας + μουστάρδα + μπαχαρικά + πιπεριές. Ιδιαίτερα χορταστικός συνδυασμός για μεσημεριανό Ή βραδινό γεύμα Διεγείρει εντονότερα το μεταβολισμό, αυξάνει τις καύσεις, προάγει την απώλεια λίπους, υποστηρίζει το μυϊκό ιστό.

5. Λαχανικά τουρλού + τυρί φέτα. Κλασικός εποχικός συνδυασμός Τα διαφορετικά λαχανικά προσφέρουν στον οργανισμό διαφορετικά αντιοξειδωτικά. Μειώνουν την απορρόφηση των λιπαρών από τη φέτα και ενισχύουν τον οργανισμό με κάλιο, το οποίο εξισορροπεί την πρόσληψη νατρίου.

6. Φασόλια + καλαμπόκι + πράσινα λαχανικά. Έξυπνος χορτοφαγικός συνδυασμός Βελτιώνει την πληρότητα του γεύματος σε αμινοξέα, ενισχύει το γαστρεντερικό σύστημα με πρεβιοτικές ίνες, ελαττώνει την ποσότητα αμύλου που μπορεί να αποθηκευτεί ως σωματικό λίπος.

7. Σουβλάκι κοτόπουλου + ρύζι καστανό + λαχανικά. Ιδανικό για βραδινό Παρατείνει τη διάρκεια του γεύματος, χορταίνει την πείνα χωρίς πολλές θερμίδες, αυξάνει το θερμιδικό κόστος της πέψης χωρίς να βαραίνει το στομάχι.

8. Τσάι πράσινο + χυμός λεμονιού. Το ίδιο απολαυστικό ζεστό Ή δροσερό Συνεισφέρει στην πληρέστερη ενυδάτωση, επιταχύνει το ρυθμό των καύσεων, μειώνει την αποθήκευσης γλυκόζης στα λιποκύτταρα, δρα αντιοξειδωτικά και αναζωογονητικά.

9. Μιλκσέικ με άπαχο γάλα + μπανάνα + κανέλα. Τέλειο ύστερα από σωματική άσκηση Πλούσιο σε πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και ηλεκτρολύτες, όπως το κάλιο, δροσίζει και ενυδατώνει το σώμα, δρα τονωτικά, μειώνει το αίσθημα κόπωσης.

10. Ψάρι + χόρτα Σίγουρη επιλογή.Ψάρια και θαλασσινά αποτελούν πηγή πρωτεϊνών, ω-3 λιπαρών και ιωδίου, τα οποία εντείνουν τις καύσεις.

Τα χόρτα είναι πλούσια σε φυτοθρεπτικά και αδιάλυτες φυτικές ίνες και δεν εμποδίζουν την απορρόφηση των ω-3 λιπαρών ή του ιωδίου από το θυρεοειδή.

Πηγή: olasimera.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου