.

................Η αυξημένη κατανάλωση λαχανικών είναι μιά ισχυρότατη ασπίδα κατά του κορωνοιού..................Κοτέτσι:10 τετραγωνικά,σταύλο: 20 τετραγωνικά,κήπο: 100 τετραγωνικά,15 ρίζες ελιές κι ένα πηγαδάκι.Αυτά είναι που χρειάζονται για να αποκτήσουμε τη βάση για αυτάρκεια ...........Τουτη η γής θα προκόψει μόνο όταν ο άνθρωπος αποστασιοποιηθεί απο τη χρήση του χρήματος.Φαντάσου φίλε μου να έχεις λεφτά αλλά να έχουν χαθεί απο τη γή όλα τα ζώα,όλα τα ψάρια ,όλα τα πουλιά και όλα τα δέντρα και τα φυτά.Τότε τί θα μπορείς να αγοράσεις με τα λεφτά σου??.... . ............................ ........ ........ .. ......................... ........... ......

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2016

Οι μισοί Βρετανοί και Γερμανοί έρχονται με all inclusive.Τί σημαίνει αυτό για την αγροτική μας παραγωγή.



Τη μορφή σοβαρού προβλήματος για την τουριστική αγορά της Κρήτης έχει λάβει το σύστημα φιλοξενίας all inclusive στα ξενοδοχεία των τουριστικών περιοχών της χώρας, γεγονός που προκαλεί μεγάλες αντιδράσεις αλλά και μείωση των εσόδων από τον τουρισμό.
Είναι εκπληκτικά τα στοιχεία που παρουσίασε ο Αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Διευθυντών Ξενοδοχείων Γεώργιος Ματσίγκος, κατά το 1ο Συνέδριο Γευσιγνωστικού Τουρισμού με τίτλο «Ταξίδι των αισθήσεων στην Κρήτη» που έγινε στον Πειραιά στο πλαίσιο της έκθεσης Εxpohotel.
Έτσι, σύμφωνα με τα στοιχεία, οι μισοί τουρίστες που έρχονται στην Κρήτη από τις βασικές αγορές της δυτικής Ευρώπης είναι με το σύστημα  all inclusive. Συγκεκριμένα, από την βρετανική αγορά οι τουρίστες που έρχονται στο νησί φτάνουν το 49,3% του συνόλου των Βρετανών επισκεπτών.
Δυστυχώς, το ποσοστό είναι ακόμα μεγαλύτερο για την μεγαλύτερη αγορά τουριστών της Κρήτης που είναι επί σειρά ετών η γερμανική. Αυτό σε ποσοστά μεταφράζεται στο 55% για τα ξενοδοχεία του νομού Ηρακλείου, ενώ δεν υπάρχει σαφής εικόνα για την υπόλοιπη Κρήτη, αλλά φαίνεται πως οι διαφορές δεν είναι μεγάλες και το σύστημα κυριαρχεί και στους Γερμανούς επισκέπτες για τους οποίους λαμβάνονται υπόψη τα τουριστικά γραφεία με την μεγαλύτερη κίνηση στην ελληνική αγορά.
Η κατάσταση γίνεται χειρότερη στην αγορά της ανατολικής Ευρώπης και ειδικά της Ρωσίας που είναι η μεγάλη αγορά που παρά την κρίση συνεχίζει για την Κρήτη να έχει μεγάλη σημασία.                   ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΤΣΑΛΑΚΗΣ Πηγή:http://www.anatolh.com/

                                                  Να δούμε τώρα και το ρεζουμέ της ιστορίας:
Η Μεγάλη αλήθεια είναι ότι απο τη στιγμή που εφαρμόστηκε στα ξενοδοχεία το σύστημα "όλα πληρωμένα",άρχισε και η παρακμή του τουρισμού στον τόπο μας.Ορδές απο τουρίστες πολύ κακής ποιότητας,ενίοτε και συμπεριφοράς,με πολύ υπερβολικές απαιτήσεις σε σύγκριση με αυτά που πληρώνουν,γεμίζουν κάθε χρόνο τα ξενοδοχεία.Το μόνο θετικό που δίνουν αυτοί οι άνθρωποι,είναι τα μεγάλα νούμερα στις αφίξεις, για να έχουν να κοκορεύονται οι πολιτικοί και κάποια έσοδα στο πορτοφόλι των ξενοδόχων που συχνά είναι και πολυεθνικές εταιρείες.Ομως,μέχρι εκεί...
Η ντόπια αγορά,δεν έχει να κερδίσει απολύτως τίποτα απο αυτού του είδους τον τουρισμό.
Οι ταβέρνες,τα καταστήματα,οι λαικές αγορές,τα ενοικιαζόμενα οχήματα,τα μανάβικα,οι καφετέριες,τα μαγαζάκια με τα τουριστικά είδη,και άλλες επιχειρήσεις που στηρίζονται στον τουρισμό,"πομένουν ολοχάσκωτοι"που λέμε εμείς στον τόπο μας.
Διότι οι τουρίστες αυτού του είδους απο την ημέρα που θα έρθουν στον τόπο μας μέχρι να φύγουν και πάλι με το καλό,μένουν μέσα στο ξενοδοχείο μαντρισμένοι "σαν τσι προβάτες"επιδιδόμενοι στην απόλαυση του "πακέτου" που πλήρωσαν.Άφθονο φαγητό,ποταμούς απο ημιτασιόν ποτά και ξάπλα στον ήλιο.
 Οι ξενοδόχοι βέβαια, στην προσπάθειά τους να μειώσουν το κόστος,΄δεν ενδιαφέρονται καθόλου για τα ντόπια ποιοτικά αγροτικά προιόντα που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν στην κουζίνα τους.Ψάχνουν οτιδήποτε φτηνό με αδιάφορη προέλευση αρκεί να γεμίζουν οι μαρμίτες της κουζίνας που  δεν έχουν πάτο με το νέο σύστημα!!
Ακόμα και στην σαλάτα που τρώνε οι ξένοι,οι ντομάτες είναι πιθανότατα βέλγικες η τουρκίας η οτιδήποτε άλλο εκτός απο ελληνικές. Ανοστες καθώς είναι,δυσφημίζουν τα προιόντα μας διότι ο τουρίστας πιστεύει ότι αφού βρίσκεται στην Ελλάδα,τρώει ελληνικά προιόντα...
 Αν κάποιοι τουρίστες ξεγλυστρίσουν απο τη"μάντρα" για μιά βόλτα στην πόλη ,η στη λαική,κάθε φορά που τους γίνεται πρόταση να αγοράσουν κάτι,επιδεικνύουν με ύφος το χαρακτηριστικό βραχιολάκι του all inclusive και λένε:"Εμείς τρώμε τα πάντα στο ξενοδοχείο".
Μερικές φορές, ξεγελιέται κάποιος τουρίστας και δοκιμάζει μιά ντομάτα,ενα σταφύλι η λίγο πεπόνι στην λαική. Αμέσως φαίνεται η έκπληξη στο ύφος του και καθώς βουτά κυριολεκτικά το "μουστρί του"στο φρούτο,απορεί γιατί αυτά που τρώνε στο ξενοδοχείο δεν έχουν τόσο καλή γεύση...
Εχει καταντήσει πλέον διαχρονικό αστείο η συζήτηση που γίνεται κάθε χρόνο για την καθιέρωση "Ελληνικού πρωινού".Μιά ιδέα που συζητείται κάθε χρόνο μεταξύ των ΜΜΕ και των προέδρων των ξενοδόχων,αποκλειστικά για την δημιουργία εντυπώσεων.
Ακόμα και στον τομέα της απασχόλησης,ελάχιστα προσφέρει  αυτού του είδους ο τουρισμός διότι οι ξενοδόχοι προτιμούν βουλγάρες καμαριέρες,αλοδαπούς σερβιτόρους και πακιστανούς κηπουρούς και συντηρητές για να γλυτώνουν τις ασφαλιστικές εισφορές...
Ο τουρισμός λοιπόν σήμερα με την νέα του μορφή,προσφέρει ανάπτυξη μόνο στα πολιτικά κόμματα,στις πολυεθνικές,τα ταξιδιωτικά γραφεία του εξωτερικού και... στις τσέπες των ξενοδόχων.   Μ.Μ.

1 σχόλιο:

  1. Στο Hotels24.gr θα βρεις μοναδικές προσφορές ξενοδοχείων all inclusive με ολα τα γευματα και τα σνακς αλλα και προσφορές ξενοδοχείων με ημιδιατροφή πρωινο και ένα γευμα την ημέρα! Κανε τον προγραμματισμό των διακοπών σου αφου ξέρεις απο πριν τι θα πληρώσεις!
    Δες περισότερα στο https://hotels24.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή