.

.......................... Για τις πιό πρόσφατες τιμές των κηπευτικών,κάντε κλικ δεξιά στον έμπορο που κυνηγά το πεντακοσάευρο . .............................. .......Οι αναγραφόμενες τιμές αφορούν την κοστολόγηση των προιόντων στο χωράφι και δεν περιλαμβάνουν το όποιο κέρδος επιδιώκουν οι μεσάζοντες απο την πώληση στο ράφι.............Μεγάλη προσοχή στις φωτιές!!...... Μην πετάτε αναμμένα αποτσίγαρα,μην δουλεύετε τροχό στην ύπαιθρο,μην κάνετε ηλεκτροκόληση κοντά σε ξερά χόρτα....Οι δυνατοί άνεμοι θα συνεχιστούν μέχρι την Τρίτη.....Τα θαλάσσια στρώματα παρασύρονται πολύ εύκολα απο τους πολύ δυνατούς βοριάδες....Προσοχή στα παιδιά......Η Περιφέρεια Κρήτης, ενημερώνει ότι υπογράφηκε η 3η Τροποποίηση της Απόφασης Ένταξης πράξεων στο Υπομέτρο 6.1 "Εγκατάσταση Νέων Γεωργών", στο πλαίσιο της 1ης πρόσκλησης υποβολής αιτήσεων στήριξης έτους 2016, σύμφωνα με την οποία εντάσσονται συνολικά στην Περιφέρεια Κρήτης 1.686 Νέοι Γεωργοί με δημόσια δαπάνη 34.084.500,00 ευρώ. Τα τελικά αποτελέσματα έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας Κρήτης: http://www.crete.gov.gr/ (Ενότητες: Ενημέρωση-Δράσεις-Πρωτογενής Τομέας). ......

Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου 2013

Θέλουν στόρυ πίσω από το κρασί οι Κινέζοι

Θέλουν στόρυ πίσω από το κρασί οι Κινέζοι


Ταγκαλάκη Έλενα
|  
agronews.gr
Μελέτη της UBIFRANCE και του ομίλου Owen Illinois το επιβεβαιώνει: στην Κίνα, όπως και αλλού, τα κριτήρια για την επιλογή κρασιών από τους διανομείς επαγγελματίες και τους ερασιτέχνες καταναλωτές δεν είναι τα ίδια.
Σύμφωνα με την ΚΕΟΣΟΕ, το πρώτο μέρος της μελέτης των OI-Ubifrance (που παρουσιάστηκε στη Vinexpo 2013) κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι Κινέζοι έμποροι λιανικής πώλησης ήταν ιδιαίτερα ευαίσθητοι στο σχήμα των φιαλών στην επιλογή τους.
Εστιάζοντας ειδικότερα στα αισθητήρια των καταναλωτών, το δεύτερο μέρος αυτής της εργασίας αποδεικνύει ότι αυτό το κριτήριο δεν είναι πρωταρχικό. Η προέλευση είναι το πρώτο κριτήριο επιλογής για τους επαγγελματίες και τους καταναλωτές, είναι στενά συνδεδεμένο με το σχήμα της φιάλης και την τιμή πώλησής του για τους πρώτους, ενώ για τους δεύτερους είναι συνδεδεμένο με την ετικέτα όπου η ονομασία θα πρέπει να βρίσκεται σε περίοπτη θέση.

Σημειώνεται, επίσης, ότι η σύγχυση μεταξύ εμπορικών σημάτων και γεωγραφικών ενδείξεων είναι ευρέως διαδεδομένη, στους κινέζους καταναλωτές.

Υπεύθυνη για τη αγροτοδιατροφικό κλάδο της Ubifrance στην Κίνα, είναι η Hélène Hovasse η οποία προσθέτει ότι «η εικόνα του κρασιού στο συλλογικό ασυνείδητο, για τους καταναλωτές είναι συνδεδεμένη με την κλασσική εμφάνιση των φιαλών. Και αυτό, παρόλο που τα βασικά κριτήρια επιλογής δεν έχουν σχέση με τα χαρακτηριστικά της φιάλης. Για να πουληθεί κρασί στην Κίνα, είναι απαραίτητο να έχει να διηγηθεί μια ιστορία, και αυτό αρχίζει από τη φιάλη».

Πηγή: ΚΕΟΣΟΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου